نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:40

مهمترین مطالبه مردم دهلران اجرای پروژه راه آهن است

ایلام-نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: مهمترین مطالبه مردم دهلران اجرای پروژه راه آهن است

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد علیزاده صبح جمعه در دیدار با امام جمعه دهلران اظهار کرد: ۴۴ سال را علیرغم توطئه‌های دشمنان پشت سر گذاشتیم و به یاری خدا و رهبری و حضور مردم توطئه‌ها ناکام ماند.

وی به خدمات دولت هم اشاره کرد و افزود: مردم علیرغم برخی مشکلات همچنان پای نظام و انقلاب و ولایت هستند.

علیزاده یادآور شد: دهه فجر فرصتی برای پرداختن به کارنامه دولت و بیان عملکردهاست و در جراحی اقتصادی کارهای اساسی خوبی شده که امیدواریم شاهد رشد اقتصادی باشیم و در جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری است مردم را در جریان امور قرار دهیم.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس ادامه داد: مهمترین مطالبات دهلران ریل و راه آهن است که باید هم از سمت استان و هم دهلران انجام شود.

علیزاده گفت: مرز چیلات نقش و جایگاه ملی دارد در حوزه اقتصادی و جابجایی مسافر نیز موثر و نیاز است گشایش یابد.

وی توجه به راه‌های شهرستان از سمت دهلران به اندیمشک و مهران را از دیگر مطالبات جدی مردم برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم مجموعه تلاش‌ها منجر به رضایت مندی مردم شود.

امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر هم جشن انقلاب و جشن خدمت رسانی و بهره برداری از پروژه هاست.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به ظرفیت‌های دهلران و وسعت آن افزود: بکارگیری نیروهای بومی یک ضرورت است و مدیران شرکت‌ها نباید به بومی‌های بیکار بی مهری کنند و از نماینده مجلس و استاندار خواستاریم به این مهم توجه ویژه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016644

مهمترین اخبار ایران و جهان: