نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 13:16

برخی مناطق مازندران از پوشش صدا و سیما محروم است

ساری- استاندار مازندران تقویت پوشش رسانه ای صدا و سیما را در استان ضروری دانست و گفت: اکنون برخی از مناطق از پوشش صدا وسیما محروم است و باید آنتن ها به این مناطق برده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور پیش ازظهر جمعه در مراسم افتتاح طرح‌های صدا و سیما در ساری با بیان اینکه حضرت امام راحل افکار و اندیشه‌های اولیا و انبیا را به ساختار تبدیل کرده است، گفت: در مقطعی دو ابرقدرت برابر جریان انقلاب اسلامی ایستادند که یک جریان با محوریت آمریکا و دیگری جریان کمونیست بوده است.

وی با عنوان ۲۲۰ رسانه فارسی زبان علیه انقلاب اسلامی و تفکر آن تبلیغ می‌کنند، گفت: ظهور ابزارهای نوین ارتباطی سبب شده دشمن سال‌های سال علیه ما بایکوت خبری داشته باشند و این رسانه‌ها با رهبری و محوریت تلاش‌هایی به خرج داده‌اند.

وی نقش صدا و سیما را در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی مؤثر دانست و گفت: در اغتشاشات اخیر فضای رسانه‌ای به گونه‌ای طراحی و اجرا شد که دشمن روی مدیریت پندار عملیات انجام داد و چنین القا کردند که یک دختر در ایران توسط نظام کشته شد.

استاندار مازندران همچنین به طرح‌های عملیاتی دشمن برای مدیریت افکار در حوادث اخیر گفت: این درحالی که مردم ما طی ۴۴ سال گذشته ورزیده شدند و بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و علی رغم همه طرح‌ها و برنامه‌ها، با بصیرت وارد میدان شدند.

حسینی پور یادآور شد: صدا و سیما از جمله رسانه‌هایی است که مقابل امپراطوری های دنیا ایستاده است در حالی طی ماه‌های اخیر بزرگترین عملیات سایبری جهان علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمدن مازندران منحصربفردی است توجه ویژه به این استان را لازم دانست و با اشاره به محرومیت برخی مناطق از پوشش تصویری صدا و سیما خواستار تقویت آن شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016688

مهمترین اخبار ایران و جهان: