نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 16:29

۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کاشان تخریب شد

رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان ضمن اشاره به آزادسازی ۱۱۹ هزار مترمربع اراضی کشاورزی، گفت: ۲۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کاشان تخریب شد.

رضا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کاشان، اظهار داشت: در راستای اجرای احکام تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات برخی از موارد ساخت و ساز غیرمجاز در دشت‌های اسدآباد و صیف‌آباد کاشان تخریب شد.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته 25 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی دشت‌های اسدآباد و صیف‌آباد کاشان تخریب شد، افزود: این اقدام در سطحی بالغ بر 119 هزار متر مربع صورت پذیرفته و آزادسازی انجام گرفت.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ضمن اشاره به عوامل دخیل در اجرای این احکام ابراز داشت: اجرای این حکم با همکاری فرماندهی انتظامی، دستگاه‌های قضایی و بخشداری بخش مرکزی و شهرداری کاشان صورت گرفت.

وی در بیان جزئیات دیگر احکام گفت: مابقی احکام باقی مانده در راستای ماده سه قانون حفظ کاربری بوده که در دستگاه‌های قضایی در دست بررسی است و با صدور رای قضایی نسبت به اجرای راز اقدام می‌شود.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 982888

مهمترین اخبار ایران و جهان: