نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 16:02

تماس تلفنی استاندار کرمانشاه با استاندار آذربایجان غربی

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی از اعلام آمادگی استان کرمانشاه برای کمک به مردم زلزله زده خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه ظهر سه شنبه در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی با اعلام همدردی با زلزله زدگان خوی از آمادگی کرمانشاه برای هر نوع کمک امدادی به زلزله زدگان خبر داد.

وی از آماده باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان کرمانشاه پس از وقوع زلزله خوی خبر داد و گفت: با توجه به زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری سال ۱۳۹۶ در کرمانشاه تجربیات گرانبهایی در استان وجود دارد که در صورت نیاز در اختیار استان آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی هم با تشکر از تماس دکتر صحرایی از مدیریت شرایط پس از زلزله خبر داد و گفت: هم اکنون وضعیت تحت کنترل و مسائل پیش آمده مدیریت شده است.

تاکنون ۴۶۰ چادر و چهار خودرو سنگین عملیاتی کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان خوی اعزام شده است و آمادگی لازم برای افزایش کمک‌ها هم وجود دارد.

گفتنی است، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۹ و ۴۴ دقیقه شنبه هشتم بهمن شهر خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند و خساراتی را وارد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010388

مهمترین اخبار ایران و جهان: