نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 18:35

تارتار: دلال؟ همه می‌دانند که سالم کار می‌کنم/ شرایط بدتر از این را هم تجربه کرده‌ام

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به شعار تماشاگران این تیم از آنها خواست که صبور باشند. او همچنین گفت که سالم کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تارتار پس از شکست 3  بر یک تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: بازی را بد شروع کردیم و تنبیه شدیم و گل اول را خوردیم. به بازی برگشتیم و گل مساوی را زدیم. بعد از آن شرایط مان بهتر شد و تغییراتی ایجاد کردیم و توانستیم تیم حریف را پرس کنیم؛ اما یک اتفاق فوتبالی رخ داد و اخراج بازیکن‌مان شیرازه تیم ما را برهم زد. حریف هم تیم پُر مهره و بزرگی است. بدتر از اینها هم این بود که اواخر نیمه اول گل دوم را دریافت کردیم و با شرایط بد به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: در صحبت هایی که در رختکن داشتیم شرایط‌مان در نیمه دوم بد نبود و اگر آن صحنه‌ای که بازیکن ما دروازه‌بان حریف را دریبل کرد گل می‌شد شاید شرایط بهتر می‌شد. در ادامه چون 10 نفره بودیم کار خاصی نتوانستیم انجام دهیم و بازی را واگذار کردیم. باید برای بازی بعد آماده شویم و این نتیجه را فراموش کنیم. شرایط خیلی بدتر از این را هم تجربه کرده‌ایم. با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله در هفته‌های بعد بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص فعالیت تیمش در نقل‌و‌انتقالات و اینکه از بین بازیکنانی که او جذب کرده 14 بازیکن نیم‌ یا نهایتاً یک فصل در این تیم مانده‌ و سپس جدا شده‌اند؛ گفت: یک تیم نباید 15 نفر باشد؛ باید 25 نفر باشد. اگر می‌خواهید من منطقی جواب دهم باید بگویم امسال بد آوردیم. تمام هدف‌مان این بود که در پایان فصل گذشته تیم‌مان را حفظ کنیم و این کار را هم کردیم ولی در شروع فصل بدشانسی آوردیم. چند بازیکن‌مان مصدوم شد و در کنار اینها اسدبیگی را از دست دادیم. 40 درصد از تیم اصلی‌مان را از دست دادیم؛ چه کار باید می‌کردیم؟ نقل‌و‌انتقالات هم تمام شده بود. تنها کاری کردیم این بود که بیدوف در تیم کار کرده بود و من پرسیدم که آیا می‌تواند به تیم کمک کند؛ گفتند بله می‌تواند جای سعید را پر کند اما وقتی خواستیم از او استفاده کنیم دو بار دچار کشیدگی همسترینگ شد.

تارتار گفت: سال گذشته در همین زمان هم همین امتیاز را داشتیم ولی درست شدیم. الآن هم چند بازیکن گرفتیم و نیاز به زمان داریم. ایراد داریم و نمی‌گویم نداریم؛ مدیریت هم تمام تعهدش را عمل کرده ولی بودجه متوسطی داریم. بازیکنان خارجی ما کمتر از بازیکنان داخلی گرفتند. شاید بازیکنان خارجی ما هر کدام یک میلیارد تومان برای ما خرج داشته‌اند.  این را کنار خارجی‌های دیگر تیم‌ها بگذارید. ما درست می‌شویم؛ خیلی زمان داریم. 13 بازی دیگر مانده است.

وی یادآور شد: در سه بازی گذشته دو اخراجی دادیم. جلوی فولاد هم ما اخراجی دادیم. بد می‌‌آوریم ولی بالاخره این روزها تمام می شود. اولین‌ بار بود گه بعد از باخت با تک تک بازیکنانم دست دادم. آنها نیاز به روحیه دادند. شما جو را دیدید؛ این جو بازیکن من را له می‌کند. تجربه این را دارم. خیلی جاها کار کرده و تجربه این جو را دارم ولی بازیکن به هم می‌ریزد. هواداران صبور باشند؛ هر چه دارند به من بگویند. من به هم نمی‌ریزم؛ می‌ایستم و درست می‌کنم. مرخصی نمی‌روم. آنقدر می‌مانم و زحمت می‌کشم که درست شود؛ می‌دانم که درست می‌شود؛ چون بازیکنان خوبی در بازار گرفته‌ایم. ان‌شاءالله هر چه زودتر آماده شوند و شرایط تیم‌مان بهتر شود.

 

تارتار گفت: تیمی را تحویل گرفتیم که روز آخر با تفاضل گل در لیگ ماند. تیم مدعی را نگرفتم؛ باید تغییر ایجاد کنید. تنها 6 بازیکن لیگ برتری هم می‌توانستیم بگیریم؛ قانون این اجازه را می‌دهد. می‌گویند ما بازیکن لیگ یکی نمی‌خواهیم؛ اما قانون این را می‌گوید. من هم بازیکن رزومه‌دار گرفتم. وقتی می‌آید و آدابته نمی‌شود باید تغییرش دهیم. بازیکن تا روزی که هست پولش را می‌دهیم و با بقیه پول بازیکن دیگری می‌گیریم. گناه من این است که سالم کار می‌کنم. خیلی شعارها را شنیدم که دلال است و ... اما کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که گناهم این است که سالم کار می‌کنم. بروید نگاه کنید ما چطور بازیکن می‌گیریم. آیا از یک مدیر برنامه خاص بازیکن می‌گیریم؟ مشخص می‌شود. این کار تاوان دارد و اشکال ندارد ما تاوانش را می‌دهیم ولی می‌ایستیم و درستش می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1001300

مهمترین اخبار ایران و جهان: