نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 12:22

مدیر تراکتور: داور آنقدر اشتباه کرد که صدای خمس هم درآمد/ می‌توانستیم مس و نساجی را ببریم

مدیر تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد، عباس راکی در حد قضاوت دیدار این تیم مقابل نساجی نبوده و اشتباهات او صدای پاکو خمس را هم درآورده است.

علی اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم تراکتور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست 2 بر صفر تیم تراکتور مقابل نساجی و اعتراض شدید اعضای تیم تبریزی به قضاوت عباس راکی در این بازی اظهار داشت: ما موقعیت‌های زیادی در بازی‌های قبل داشتیم، اما خودمان از آنها استفاده نکردیم و قضاوت داور هم باعث شکست‌مان مقابل نساجی شد. او همه صحنه‌های 50 - 50 را به نفع نساجی سوت زد. در یک صحنه بازیکن نساجی کم مانده بود داور را بزند، اما اصلاً به او کارت نشان ندادند!

وی ادامه داد: آقای راکی در حد قضاوت این بازی نبود و ما از داوری متضرر شدیم. کلاً از وقتی پرسپولیس را در آزادی بردیم داوری‌ها به ضررمان شده است. امیدواریم بالاخره VAR وارد فوتبال ایران هم شود. در بازی با نساجی داور کنار اوت را به نفع ما می‌گیرد، اما داور وسط توپ را به حریف می‌دهد! ما این همه تمرین و هزینه می‌کنیم، ولی همه اینها با اشتباهات داور هدر می‌رود.

مدیر تیم تراکتور در واکنش به این موضوع که پاکو خمس نیز در نشست بعد از بازی به قضاوت داور اعتراض کرده است، گفت: وقتی صدای یک مربی مانند خمس که به داوری کاری ندارد درمی‌آید، ببینید وضعیت چطور است! عباس راکی آنقدر اشتباه کرد که صدای خمس هم درآمد. به ناظر بازی گفتم مگر بازی با تماشاگر است که هوادار داخل ورزشگاه راه دادند، اما اصلاً توجهی نشد.

ذوالمجیدیان درباره دیدار هفته پانزدهم تیم تراکتور مقابل استقلال نیز عنوان کرد: تیم ما قدرت زیادی دارد، اما فوتبال بعضی وقت‌ها روی بدش را نشان می‌دهد. ما بازی با مس و نساجی را هم می‌توانستیم ببریم، ولی داوری‌ها و بدشانسی باعث شد برنده نباشیم. دیدار با استقلال هم در تبریز است و اگر اجازه حضور تماشاگران را بدهند بسیار به نفع ما خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان برگزاری دیدار با استقلال با حضور تماشاگران وجود دارد، تصریح کرد: همه چیز آماده است. به طور کلی فوتبال با هواداران جذاب بوده، ولی هنوز مجوزی در این‌باره داده نشده است. باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

مدیر تیم تراکتور درباره غایبان این تیم در دیدار با استقلال گفت: عباس‌زاده چهار کارته و محروم است، اما کاوه رضایی و ریکاردو آلوز به این بازی خواهند رسید. این دو بازیکن در روزهای اخیر در تمرینات گروهی شرکت کردند و مشکلی برای این مسابقه نخواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 949700

مهمترین اخبار ایران و جهان: