نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 17:27

زیان همه سرمایه گذاران و دلالان مشهدی!

دومین هفته خرداد برخلاف هفته گذشته، تمام بازارهای دلار، طلا و سکه در مشهد با بازدهی منفی و زیان بسته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در حالی‌که طی هفته گذشته، دلار به کف کانال ۵۰ هزار تومانی راه یافت و برخی از دلالان مشهدی از احتمال افت قیمت به کانال ۴۰ هزار تومان می گفتند اما برخی از سرمایه گذاران نسبت به کاهش قیمت ها در روزهای گذشته امیدواری چندانی ندارند و می گویند که این کاهش نرخ ها برای چندروزی دوام دارد. این پیش بینی ها در حالی است که بازارهای طلا، سکه و دلار در مشهد طی هفته گذشته، برایند بازدهی منفی و زیان داشتند. فکر می کنید سرمایه گذاران و دلالان مشهدی در کدام بازار، زیان بیشتری تجربه کردند؟ ادامه این گزارش را بخوانید.

دلار/ اُفت ۳۴۰ تومانی

 

 بررسی بازدهی قیمت دلار از چهارم تا امروز ۱۱  خردادماه نشان می‌دهد که قیمت ارز ۳۴۰ تومان کاهش قیمت داشته است. بازدهی دلار طی هفته گذشته منفی شد اما ارز، کمترین کاهش قیمت را در بازارهای مالی داشته است!

طلا/ زیان ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومانی

 

طلا روز پنجشنبه چهارم خردادماه، با رقم دو میلیون و ۵۳۰ هزار تومان معامله شد این در حالی بود که در هفته گذشته هر گرم طلا با قیمت دو میلیون و ۴۹۸ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد. به این ترتیب قیمت طلا در دومین هفته خرداد افت ۳۴ هزار و ۶۰۰ تومانی داشت.

سکه/ کاهش ۷۹۲ هزار تومانی

 

دوهفته پیش، سکه امامی بیشترین بازدهی را در بازارهای مالی از آن خود کرد. اما طی هفته گذشته این قطعه ۷۹۲ هزار تومان کاهش قیمت داشت. روز ۱۱ خرداد‌ماه و آخرین روز کاری هفته پیش، سکه امامی با رقم ۳۰ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان معامله شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259500

مهمترین اخبار ایران و جهان: