نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 16:25

حاشیه دربی 101| درگیری لفظی سرخابی‌ها؛ سکوهای آزادی را متشنج کرد+عکس

هواداران پرسپولیس و استقلال پیش از شروع دربی 101 با هم دچار درگیری لفظی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دربی 101 پایتخت از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و برنده این بازی قهرمان جام حذفی فوتبال کشور خواهد شد.

* هواداران استقلال با شعار «فدراسیون تبانی» قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را مورد انتقاد قرار دادند، این موضوع سبب واکنش پرسپولیسی‌ها و درگیری لفظی آنها با آبی‌پوشان شد و همین موضوع باعث شد تا سکوهای ورزشگاه آزادی قدری متشنج شود.

* با همت یگان ویژه ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه سلامت به صورت رایگان برای هواداران در ورزشگاه درنظر گرفته شده بود.

* مانند دربی‌های قبلی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود برای مسابقه نیز از پلیس‌های اسب‌سوار برای کنترل نظم استفاده شد و فرمانده تیم سوارنظام یگان ویژه توضیحاتی برای فعالیتهای این مجموعه در رشته چوگان ارائه کرد.

* برخی هواداران در گوشه‌هایی از ورزشگاه با انداختن زیرانداز روی چمن به استراحت مشغول بودند.

* در ورزشگاه آزادی هوای مطبوع بهاری وجود دارد و و وزش باد شرایط مطلوبی را برای هواداران در این روزهای گرم ایجاد کرده است.

* یکی از هواداران پرسپولیس با پوشیدن پیراهن رم به ورزشگاه آزادی آمد. این در شرایطی است که شاگردان خوزه مورینیو مانند تیم یحیی گل محمدی دیدار بسیار مهمی را پیش رو دارند و باید در دیدار نهایی لیگ اروپا به مصاف سریا ایتالیا بروند.

* در فاصله کمتر از 3 ساعت و 30 دقیقه تا شروع بازی حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* برای کنترل نظم در کنار زمین شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته شده بود و عوامل انتظامی سعی می‌کردند از ورود افراد متفرقه و خبرنگاران به کنار زمین جلوگیری کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253000

مهمترین اخبار ایران و جهان: