نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 18:57

تداوم محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۹ خرداد ماه در محورهای اردبیل

اردبیل- رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محور اردبیل – سرچم و اردبیل – آستارا تا ۱۹ خرداد ماه ادامه دارد.

سرهنگ وحید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از اولین ساعات ۱۴ خردادماه به دلیل حجم بالای ترافیک در محورهای اصلی اردبیل – سرچم و اردبیل – آستارا و مسیرهای بالعکس برقرار شده همچنان به روان سازی ترددها کمک کرده تا با ممانعت از ورود خودروهای سنگین زمینه ایمنی ترددها به وجود آید.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۴ خرداد تردد کامیون و تریلی در محور اصلی اردبیل – سرچم و اردبیل – آستارا و همچنین مسیرهای بالعکس در حال اعمال است تا ترافیک روان تری را برای خودروهای سبک به ویژه مسافران و گردشگران شاهد باشیم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی ترددها در این محورها در تعطیلات هفته جاری خبر داد و بیان کرد: با توجه به بازگشت مسافران و احتمال سنگینی تردد تا ۱۹ خرداد ماه سعی ما بر این است تا محدودیت تردد خودروهای سنگین را تا آخر هفته اعمال کنیم.

علیپور گفت: به غیر از وسایط نقلیه سنگین حامل سوخت و مواد فاسدشدنی تردد سایر خودروهای سنگین در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت تا با اعمال این محدودیت ترافیکی روان سازی ترددها را در این محورهای اصلی به سمت مرکز کشور شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: در دو روز گذشته حجم ورودی مسافران و گردشگران به شهرهای مختلف استان به ویژه اردبیل، سرعین و مشگین شهر افزایش یافته و همکاران ما در مسیرهای مختلف سعی دارند تا با اعمال قوانین و مقررات مانع از بروز حوادث تلخ و ناگوار شوند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: در چند روز گذشته میزان تصادفات نیز به شدت کاهش یافته و ما شرایط مناسبی را در بهبود رانندگی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1263700

مهمترین اخبار ایران و جهان: