نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 11:34

طرح دانش‌آموز تراز انقلاب در شهرستان دیلم اجرا می‌شود

بوشهر- مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های مجموعه آموزش و پرورش در شهرستان دیلم به مرحله اجرا در می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی صبح چهارشنبه در کارگاه آموزشی توجیهی ویژه اجرای سومین دوره طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی شهرستان دیلم ضمن ارزشمند دانستن این طرح اظهار داشت: با توجه به اجرای این طرح در ۲ سال اخیر و نتایج مثبت حاصله از آن، انتظار می‌رود امسال بهتر و مفیدتر به مرحله اجرا درآید.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ضمن تأیید و حمایت همه‌جانبه از اجرای این طرح ارزشمند در شهرستان، افزود: با تمام ظرفیت مجموعه و با افتخار این طرح را در شهرستان دیلم به مرحله اجرا درخواهیم آورد.

وی گفت: این طرح می‌تواند با شناخت، معرفی و در نهایت پشتیبانی و بکارگیری این دانش آموزان در جامعه زمینه تقویت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی کمک شایانی به پرورش مسئولان متخصص و متعهد برای آینده این شهرستان، استان و کشور کند.

طرح دانش‌آموز تراز انقلاب در شهرستان دیلم اجرا می‌شود

سومین سال اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی

مسئول دبیرخانه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن تقدیر از همه مدیران، مربیان و معاونان پرورشی مدارس مجری طرح افزود: طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی امسال نیز برای سومین بار در سطح مدارس متوسطه استان بوشهر اجرا خواهد شد.

زینب غلامپور گفت: هدف از اجرای طرح دانش‌آموز تراز اسلامی، شناسایی دانش‌آموزان مطالبه گر و فعال اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: برای تحقق اهداف این طرح، علاوه بر همکاری مدیران، مربیان پرورشی در اجرای مطلوب این طرح باید از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و نهادهای دیگر نیز استفاده شود.

غلامپور ادامه داد: این طرح از ابتکارات مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و خاص دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم این استان است.

وی افزود: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به عنوان پیوست عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

مسئول دبیرخانه طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مستندات دانش‌آموزان در حوزه فعالیت‌ها آموزشی، پرورشی و فعالیت‌های اجتماعی درون، و برون مدرسه‌ای و شامل فعالیت دانش‌آموزان از پایه هفتم متوسطه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1267744

مهمترین اخبار ایران و جهان: