نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 16:55

مسببان مسمومیت در مدارس به اشد مجازات برسند

کرمان – امام جمعه کرمان از مسئولان قضایی خواست که عوامل مسمومیت‌ها در مدارس به اشد مجازات برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های اول نماز جمعه کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (علیه السلام) برگزار شد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بیان کرد: همیشه باید به فکر قیامت باشیم و حضرت علی علیه‌السلام فرمودند" به سوی قیامت بشتابید و به فکر روز حساب باشید؛ پیش از آنکه مرگ فرا برسد به فکر روز قیامت باشید".

سلیمانی علیدادی ادامه داد: رشد جسمانی انسان از بدو تولد آغاز و آرام آرام و همراه با آن رشد فکر و عقلی انسان نیز انجام می‌شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه چهل سالگی اوج رشد انسان است و غالب انبیای الهی در سن چهل سالگی به رسالت مبعوث شدند، گفت: انسان باید این دوران را غنیمت بشمارد، شکر این نعمت را به جای آورده و قدردان پدر و مادر و مربیان و معلمان خود باشد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با شکر خداوند باید به این نکته توجه داشت که شکر هم زبانی است و هم عملی، افزود: این یعنی در کنار شکر زبانی با دوری از گناه به طور عملی شکرگزار نعمات خداوند باشیم و بدانیم که شکر عملی بالاتر از شکر لسانی است.

وی در خصوص مسمومیت‌ها در مدارس گفت: کسانی که چنین جنایاتی مرتکب می‌شوند باید دستگیر و به اشد مجازات برسند، دشمن با این کارها می‌خواهد جنگ ترکیبی خود را وارد مرحله جدیدی کند که حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند.

وی بیان کرد: این افراد باید شناسایی و به اشد مجازات برسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084744

مهمترین اخبار ایران و جهان: