نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:41

مردم قزوین پای انقلاب ایستاده اند

قزوین- مردم استان قزوین با حضوری حماسی نشان دادند پای انقلاب ایستاده و مشت‌های خود را برای دفاع از نظام و انقلاب گره کرده اند.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ نمایشی متفاوت از ایران اسلامی برای دنیا بود تا نظام سلطه و ملت‌های آزاده دنیا بدانند پیوند مردم با انقلاب اسلامی ناگسستنی است.

در حالی که تمام توان دشمن در ماه‌های اخیر در راستای ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب بود اما حضور به یاد ماندنی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد آنچه دشمن می کوبد آب در هاون است.

مردم استان قزوین نیز امروز با حضور حماسی خود از پیوند ریشه‌ای خود با انقلاب اسلامی خبر داده و نشان دادند همیشه پای کار انقلاب هستند.

حضور حماسی مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم شهر قزوین از دقایقی قبل از ساعت رسمی راهپیمایی در میدان میرعماد حاضر شده و آماده خلق حماسه‌ای متفاوت بودند. با آغاز راهپیمایی مردم شهر قزوین نشان دادند آنچه امروز روی می‌دهد تصویری متفاوت از مردم و انقلاب اسلامی است.

حضور مسئولین در کنار مردم، حضور پیر و جوان و حضور جانبازان و ایثارگران در کنار فرزندان نسل جدید انقلاب چهره‌ای متفاوت از راهپیمایی امروز در قزوین و حتی سایر شهرهای قزوین به نمایش گذاشت.

مردم قزوین پای انقلاب ایستاده اند

حضور ماندگار مردم در سطح روستاهای استان قزوین

مردم در روستاهای استان قزوین نیز حضوری ماندگار و دیدنی داشتند. حتی این حضور در روستاهای دوردست و کم جمعیت استان نیز دیده می‌شد.

حضور دلی و همراه با عشق مردم در روستاها و حتی مناطق کوهستانی جلوه‌ای متفاوت را ایجاد کرد.

مناطق کوهستانی الموت، طارم، آوج و روستاهای دوردست آن نمایش عشق به انقلاب بود و نشان داد انقلاب اسلامی حتی در سردترین و دورترین مناطق کشور نیز ریشه دارد و نمی‌توان انها را از انقلاب دور کرد.

حضور پررنگ نسل چهارمی‌های انقلاب اسلامی

حضور متفاوت نسل چهارمی‌های انقلاب در حالی که دشمن تمام تلاش خود را برای نمایش چهره‌ای متفاوت از این نسل به کار بسته بود نشان داد این بار نیز تیر او به سنگ خورده است.

مردم قزوین پای انقلاب ایستاده اند

حضور پر شور کودکان و دانش آموزان با پرچم زیبا و سه رنگ ایران اسلامی و نقاشی پرچم بر روی صورت در کنار نسل اولی‌های انقلاب نشان داد انقلاب اسلامی و عشق به آن محدود به سن خاصی نیست و همگان در آن نقش دارند.

حضور مادران با کودکان خردسال و نوزاد خود نیز در این راهپیمایی تصویری متفاوت از امروز به دنیا نشان داد تا انقلاب برای نسل آینده خود نیز بیمه باشد.

حضور اقشار مختلف در روز بیعت دوباره با انقلاب اسلامی

اقشار مختلف مردم با هر وسیله و توانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند. حضور مردم روستای مهدی آباد با تراکتور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌ای متفاوت به راهپیمایی امروز استان قزوین بخشید.

مردم قزوین پای انقلاب ایستاده اند

آنچه امروز در قزوین دیدیم تصویری ساده از یک همایش یا یک راهپیمایی ساده نبود. مردم استان قزوین این بار با تمام توان نشان دادند که انقلاب اسلامی با دشمنی‌های پلید نظام سلطه کمرنگ نخواهد شد.

مردم قزوین امروز به دور از مشکلات جاری زندگی و سختی‌های موجود در کشور نشان دادند عاشقانه و عاقلانه پای انقلاب خود ایستاده و در مسیر خود همچون ۲۲ بهمن ۵۷ ثابت قدم هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033500

مهمترین اخبار ایران و جهان: