نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 10:44

حرف‌های خودمانی امام جمعه بهمئی با مردم/بهمئی‌ها از چه چیزی گلایه داشتند؟

تعدادی از شهروندان مشکلات خود و شهرستان را با امام جمعه در میان گذاشتند.

به گزارش خبرگرازی فارس از بهمئی تعدادی از شهروندان مشکلات خود و شهرستان را با امام جمعه در میان گذاشتند مشکلاتی از جمله نبود بیمارستان ، راه مناسب ، آنتن دهی مناسب، عدم حضور مسئولان در بین مردم ، عدم پاسخگویی مسئولان.

امام جمعه شهرستان بهمئی در جمع مردم و معترضین گفت: به همت جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه گردیده و مردم باید قدردان این نظام باشند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: مسئولان به طور کلی پیگیر مشکلات مردم هستند.

وی ادامه داد: آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای شهرستان بهمئی از سد کوثر از مهمترین پروژه های ارائه شده این نظام است زیرا تنها شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد که از تنش آبی شدید رنج می برد شهرستان بهمئی است.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: به گفته مسئولان این پروژه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد، تا قبل از سفر و طی ۱٠ سال پروژه ۴٠ درصد پیشرفت داشت این پروژه به ۶۵ درصد پیشرفت رسیده و ۲۷٠ میلیارد تومان تخصیص گرفته است.

وی ادامه داد: به گفته مسئولان بر اساس تعهدی که امور آب به مردم این شهرستان داده طی دهه فجر سال ۱۴٠۲، آب تصفیه شده، سالم و پایدار سد کوثر برای ۸۵ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی شهرستان بهمئی تامین می شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی با اشاره به دیگر خدمات این نظام به پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان کرد و گفت: این بیمارستان با تلاش دولت انقلابی با تجهیزات کامل آماده افتتاح است و در حال حاضر در حال پذیرش بیمار است که افتتاح آن هم با حضور یکی از وزیران به زودی انجام می شود.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: آنچه هست و می‌بینیم مسئولان دغدغه مردم را دارند که کنار آن مردم هم باید در یک فضای عمومی و صمیمی از مسئولان مطالبه گری کنند وظیفه مسئولان هم پاسخگویی به مردم است .

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مسئولان همت کنند با کار های اساسی و زیر بنایی و زیر ساختی مشکلات مردم را حل کنند حق این شهرستان حداقل چند کارخانه تولیدی است تا جوانان این شهرستان به کار گرفته شوند.

وی خاطر نشان کرد: حق این شهرستان این است که به جمیع جهات مسئولان به آن توجه کنند و مشکلات مردم را برطرف کنند مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند تا بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: از همین جا دعوت می‌کنم که تریبون نماز جمعه هم صدای مردم است و از طرفی دیگر تریبون پاسخگوی مسئولان است که مسئولان بیایند از طریق تریبون نماز جمعه پاسخگوی مطالبات و نیاز های مردم و خدمات ادارات و نهاد ها و دولت باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042782

مهمترین اخبار ایران و جهان: