نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 10:34

علیزاده: در خانه کشتی هیچ چیز کم نداریم/ قول مدال المپیک را به همشهریانم می‌دهم

فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ناصر علیزاده کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های جهانی سال پیش در صربستان اشاره کرد و افزود: پس از این رقابت‌ها دو جراحی سنگین انجام دادم و سه ماه از تشک کشتی دور بودم.

وی ادامه داد: پس از عمل‌های جراحی برای اولین بار در فینال لیگ برتر به همراه مربی سازنده خود آقای عادل بالی تبار شرکت کردم و موفق شدم دو کشتی بگیرم و هر دو کشتی را با پیروزی پشت سر بگذارم.

علیزاده افزود: استارت کار در اردوهای تیم ملی برای رقابت‌های رنکینگ کرواسی بود و خدا را شکر با تلاش کادر فنی اردوهای منظمی را پشت سرگذاشتیم و با آمادگی 50 درصدی در این رقابت ها حاضر شدیم و خوشبختانه کشتی های خوبی گرفتم اما در فینال با اشتباهات فردی خودم مغلوب حریف شدم و به مدال نقره رسیدم.

این کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: در حال حاضر نیز در اردو هستیم که پس از آن نیز دو مرحله اردو داریم و خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است اوایل فروردین ماه سال آینده برگزار شود آماده می کنیم.

وی در ادامه گفت: تمرینات تیم ملی به صورت منظم زیر نظر کادر فنی و در راس آن حسن رنگرز در کمپ تیم های ملی در جوی آرام و خوب در حال پیگیری است و همه چیز برای ما فراهم شده تا در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شویم و انشاء اله بتوانم سومین مدال طلای آسیایی خود را بدست آورم.

علیزاده عنوان کرد: به امید خدا بتوانم نماینده خوبی در رقابت های کشتی قهرمانی جهان باشم و با توجه به اینکه سال پیش از المپیک می باشد امیدوارم اگر لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشم تمام تلاش خودم را برای جبران نتیجه سال گذشته انجام دهم و به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال هستم.

این کشتی گیر اهل شهرستان نور مازندران از مربی سازنده خود تقدیر و تشکر کرد و گفت: آقای بالی تبار در چند سال گذشته زحمات زیادی را برای بنده کشیده است و واقعا همه جوره من را حمایت می کند.

وی افزود: از خانواده خودم، مسئولین شهرستان نور علی الخصوص فرماندار و رئیس هیئت کشتی شهرستان تشکر می کنم که پس از رقابت های جهانی سال گذشته در کنار من بودند و دست من را گرفتند و نگذاشتند روحیه خودم را از دست بدهم.

علیزاده به وضعیت اشتغال خود اشاره کرد و ادامه داد: از امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران سپاسگزارم که با پیگیری هایی که انجام دادند بنده را در یک شرکت استخدام کردند و همه جوره من را آماده کردند که تمام فکر و ذکر خود را روی کشتی بگذارم.

این کشتی گیر وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: به امید خدا استارت کسب مدال های من از رقابت های قهرمانی آسیایی شروع شود و تا جهانی ادامه پیدا کند همچنین به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.

وی در پایان با قدردانی از رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: واقعا یک شرایط فوق العاده را در کمپ تیم های ملی برای ما مهیا کردند و در خانه کشتی هیچ چیز کم نداریم و با خیال راحت و آسوده مشغول به انجام تمرینات خود هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047482

مهمترین اخبار ایران و جهان: