نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 11:46

تروریستی خواندن سپاه مایه ننگ و بی آبرویی اروپا است/ همه اروپایی‌ها به سپاه مدیونند

امام جمعه رودان با بیان اینکه سپاه پاسداران در قلب مردم ایران جای دارد گفت:مشخص است اروپایی های ملت ایران را نشناخته اند بدانند امروز تمام مردم ایران اسلامی خود را یک پاسدار می دانند و حاضرند برای کشور فداکاری کنند.

 حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رودان اظهار کرد: رشادت نیروهای نظامی ما در دنیا بی نظیر است و نمونه بارز آن حضور فرزندان این مرز و بوم در مقابل داعش در کشورهای مختلف است.

وی افزود: آنها سپاه پاسداران را جزو تروریست‌ها قرار داده اند که این حرکت فاقد اعتبار بین المللی است و در تقابل با منشور سازمان ملل بوده و هیچ ارزشی ندارد.

حجت‌الاسلام دری اظهار داشت: آنها برای اینکه ذهن ها را منحرف کنند و شکست فاحش شان در اغتشاشات اخیر از افکار دنیا پاک کنند دست به این اقدام زدند  اما بدانند سپاه عزیز همواره در همه عرصه ها در کنار مردم مظلوم بوده است و هیچ چیزی از جایگاه این سبز پوشان کم نمی شود و بلکه این امر موجب محبوبیت سپاه می شود.

وی تأکید کرد: آنها بدانند تمامی مردم ایران سپاهی اند و همه مثل این عزیزان می خواهند جان خود را فدای نظام و انقلاب کنند.

به گفته امام جمعه رودان، اگر سپاه نبود، اگر نیروی قدس سپاه نبود، اگر سردار شهید سلیمانی و مدافعان حرم نبودند تا تروریست‌های داعشی را از بین نمی بردند قطعا الان داعشی ها در قلب اروپا بودند و جنایات فراوانی را خلق می کردند، پس اروپا بدانند که امروز مدیون سپاه پاسداران است و این کارها مایه ننگ و بی آبرویی آنها خواهد شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 987882

مهمترین اخبار ایران و جهان: