نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 17:58

پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر همزمان با تهران و دیگر استان‌ها در اردبیل هم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بحرالعلومی بعدازظهر دوشنبه در نشست ارزیابی و انتخاب آثار هنرمندان استان اردبیل اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به مناسبت دهه فجر همزمان با تهران و دیگر استان‌ها در اردبیل هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار ۷ هنرمند تجسمی استان در معرض دید قرار خواهد گرفت، افزود: این جشنواره در قالب نمایشگاهی از هفتم بهمن در «نگارخانه قوام‌الدین اردبیلی» مجتمع فرهنگی و هنری فدک برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام و معاندین انقلاب اسلامی برای تحریم فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری، گفت: دشمنان به دنبال این بودند که به همه رخدادهای هنری به‌ویژه جشنواره‌های فجر ضربه بزنند.

بحرالعلومی ادامه داد: خوشبختانه هوشمندی و همراهی هنرمندان که حاکی از عمق میهن‌دوستی و ارزش‌آفرینی آن‌ها برای کشور و جمهوری اسلامی ایران است، مانع از بروز این امر شد و بدخواهان را ناکام گذاشت.

وی جشنواره هنرهای تجسمی فجر را نشانه آگاهی و هوشمندی هنرمندان استان عنوان کرد و ادامه داد: هجمه‌های صورت گرفته به جشنواره فجر، این سخن امام خمینی (ره) را در اذهان تداعی می‌سازد که فرمودند هرگاه دشمن از شما تعریف کرد، بدانید که عملکردتان خوب نبوده و هرگاه به شما تاخت، بدانید که کارتان را به درستی انجام داده‌اید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اکنون هجمه دشمنان نشان می‌دهد که کارهایمان را به نحو احسن پیش برده‌ایم و در این راستا برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری استان عزم جدی داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 965938

مهمترین اخبار ایران و جهان: