نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:33

آماده باش پلیس برای برخورد مقتدرانه با سرقت و برقراری امنیت در شهرستان خوی از لحظات اولیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از آماده باش پلیس برای برخورد با سارقان و تامین امنیت در منطقه زلزله‌زده شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: با اعزام تیم های ویژه عملیاتی پلیس استان، امنیت به طور کامل در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برقرار است و این هشدار را به سارقان می دهیم که حتی فکر سرقت را از سرشان بیرون کنند.

وی افزود: برابر تمهیدات ویژه ای که اتخاذ شده است، تمامی کمک‌های مردمی که از سراسر کشور به شهرستان خوی ارسال می شود با اسکورت و حضور موثر نیروهای ویژه پلیس به دست نیازمندان می رسد.

سردار جهانبخش تاکید کرد: کلانتری ها و پاسگاه ها درسطح حوزه به همراه نیروهای کمکی اعزامی از مرکز استان و شهرستان های همجوار به مناطق زلزله زده به منظور تامین امنیت این مناطق در آماده باش کامل هستند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای مجاهد پلیس، با تمام توان در کنار زلزله زده ها خواهند ایستاد و نظم و امنیت لازم را برای آنان رقم خواهند زد و الحمدلله با تلاش مثال زدنی پلیس، کار امدادرسانی در شهرستان خوی با امنیت کامل در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016638

مهمترین اخبار ایران و جهان: