نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 18:30

بارش شدید باران در الموت غربی خسارت جانی نداشت

قزوین- بخشدار الموت غربی با بیان اینکه بارش شدید باران در الموت غربی خسارت جانی نداشت، گفت: با توجه به اعلام هشدار قرمز از سوی هواشناسی امشب میزان بارش‌ها افزایش بیشتری خواهد داشت.

علی زرآبادی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به خسارت شب گذشته بارش باران در الموت غربی اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی که هواشناسی قزوین بابت بارش‌های احتمالی ابلاغ کرده بود، همه دهیاران الموت غربی اماده بودند.

وی افزود: در ناحیه شمالی الموت غربی مخصوصاً در حاشیه رودخانه شاهرود بارش باران در ساعاتی به شدت زیاد بوده و منجر به بروز خسارتی به مزارع کشاورزی روستاهای این منطقه شده است

بخشدار الموت غربی ادامه داد: از اولین ساعات بارش باران گروه‌های امدادی و دستگاه‌های خدمت رسانی در منطقه حضور پیدا کرده و به امدادرسانی مشغول شدند.

وی با بیان اینکه به لطف خدا خسارت جانی نداشتیم، تصریح کرد: خسارت‌های مالی وارد شده به مردم روستاهای این منطقه توسط کارشناسان در حال برآورد است.

زرآبادی پور اضافه کرد: راه‌های روستایی دیشب بر اثر بارش شدید باران مسدود شده بود اما با همراهی راهداری از صبح کار بازگشایی شروع شده و از ظهر نیز همه راه‌های روستایی بازگشایی شده است.

وی در پایان یادآور شد: امشب از سوی هواشناسی هشدار قرمز اعلام شده و بارش‌ها شدید تر از دیشب است و نیاز است مردم ضمن رعایت نکات امینی از قرار کرفتن در حاشیه رودخانه و مسیر آب‌ها قرار نگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271482

مهمترین اخبار ایران و جهان: