نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 15:47

دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اردبیل

اردبیل- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۱۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

سردار سیدجواد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری دسته جمعی در شهر اردبیل و کری خوانی آنها در شبکه‌های اجتماعی و تحریک دوستان و اطرافیان جهت ایجاد نزاع و درگیری و برهم زدن امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و با اشرافیت اطلاعاتی محل حضور اراذل و اوباش در یکی از شهرستان‌های استان پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی مقتدرانه و هوشمندانه ۱۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه در این راستا همچنین ۳ دستگاه خودروی مورد استفاده نیز توقیف شد، ادامه داد: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد.

سردار تقوی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد متجری در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1252782

مهمترین اخبار ایران و جهان: