نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 21:41

مقام نظامی صهیونیست:تحقیقات از مصری‌ها جدی خواهد بود!

در پی حادثه امنیتی امروز در مرز مصر و اراضی اشغالی، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی طرف مصری را به تحقیقات جدی در خصوص این حادثه تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، الیعازر تولیدانو، فرمانده منطقه جنوب ارتش رژیم صهیونیستی، عصر امروز شنبه، در پی حادثه امنیتی در مرز مصر و اراضی اشغالی که به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست انجامید، در بیانیه‌ای اعلام کرد: همه جوانب در دست بررسی است و تحقیقات از مصری‌ها جدی خواهد بود.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هرتسی هالیوی به همراه الیعازر تولیدانو و فرمانده تیپ ۸۰ مرزی ارتش رژیم صهیونیستی به ارزیابی این رخ‌داد پرداخته و گفته است: به همراه طرف مصری، تحقیقاتی دقیق و فراگیر در خصوص این حادثه صورت خواهیم داد و نکات مورد نیاز را از طرف مصری دریافت خواهیم کرد.

هالیوی حادثه امروز را بسیار دشوار توصیف کرد و افزود: تحقیقات گسترده و عمیقی را همراه ارتش مصر صورت خواهیم داد و درس‌های لازم را از این حادثه خواهیم گرفت.

یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در ارزیابی این حادثه امنیتی گفت: ارتش «اسرائیل» در مورد این حادثه تحقیقات لازم را صورت خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259882

مهمترین اخبار ایران و جهان: