نیوز سیتی!
14 آذر 1401 - 03:06

جام جهانی قطر| سیسه: انگلیس یک سر و گردن از سنگال بالاتر بود

جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی سنگال پس از حذف مردانش از جام جهانی به پایین‌تر بودن سطح عملکرد آنها نسبت به انگلیس اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال پس از باخت 3 بر صفر این تیم برابر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 و حذف از گردونه مسابقات، که در آن سه‌شیر در نیمه اول دو گل و در نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر رساند، به برتری مطلق حریف اروپایی اعتراف کرد.

سیسه گفت: مطمئناً بازی سختی بود. انگلیس از نظر قدرت فیزیکی و تکنیکی یک سر و گردن از ما بالاتر بود. من فکر می‌کنم که ما هنوز راه درازی در پیش داریم تا به آنها برسیم. البته نبود تعدادی از بازیکنان مصدوم‌مان که می‌توانستند کمک‌های فراوانی به ما کنند هم کارمان را سخت‌تر کرد اما در هر حال تیم ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. ما با انگیزه کسب بهترین نتایج در میان تمام تیم‌های آفریقایی به جام جهانی آمده بودیم (در حال حاضر مراکش تنها تیم آفریقایی باقی مانده در جام جهانی است که در مرحله یک هشتم نهایی باید با اسپانیا روبه‌رو شود).

سیسه با اشاره به غیبت سادیو مانه در اردوی تیم ملی سنگال به دلیل مصدومیتش در آستانه جام جهانی، افزود: قطعاً داشتن یا نداشتن بازیکنی در سطح سادیو می‌تواند تأثیرگذار باشد. ما از بابت غیبت او بسیار متأسفیم. با این حال ما با تیمی خوب به این مسابقات آمدیم. من از نتیجه‌ای که کسب کردیم راضی نیستم اما این را هم دیدم که تیمم با تمام توانش در این رقابت‌ها جنگید. روی هم رفته من از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام و خوشحالم از این بابت که آنها متوجه شدند که اگر قرار باشد در جام‌های جهانی بعدی عملکردی بهتر داشته باشیم، هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 897306

مهمترین اخبار ایران و جهان: