نیوز سیتی!
14 آذر 1401 - 12:51

قدردانی نمایندگان مجلس از فعالیت‌های خبرگزاری فارس/ اثرگذاری فارس عامل کینه‌ورزی دشمنان شده است

جمعی از نمایندگان مردم در مجلس با حضور در خبرگزاری فارس از اقدامات و فعالیت های خبرگزاری فارس در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، صبح امروز جمعی از نمایندگان مجلس با حضور در خبرگزاری فارس دیداری با خبرنگاران و مدیران این خبرگزاری داشتند و از فعالیت های این رسانه تقدیر کردند.

در این دیدار ابراهیم رضایی، عباس مقتدایی، علی اکبر علیزاده، محمد حسن آصفری، محسن پیرهادی، فداحسین مالکی، مهدی سعادتی، سید ناصر حسینی پور، بهروز محبی نجم آبادی، حبیب آقاجری و سید مجتبی محفوظی طی سخنانی با اشاره به حمله هکری ضدانقلاب به خبرگزاری فارس، علت این اقدام را پیش گامی این رسانه در جنگ ترکیبی و پیچیده ضدانقلاب علیه ملت ایران دانستند.

نمایندگان حاضر در این جلسه با اعلام حمایت دیگر نمایندگان مجلس از مدیران و خبرنگاران فارس ابراز داشتند در شرایطی که دشمن در صدد تخریب خبرگزاری فارس به عنوان رسانه موثر جبهه انقلاب است، این رسانه باید با انگیزه ای بالاتر و جدی تر وارد میدان شده و در برابر تهاجم همه جانبه دشمن بیش از پیش نسبت به دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران اهتمام ورزد.

در ابتدای این جلسه پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس با ارائه گزارش از آخرین وضعیت خبرگزاری فارس گفت: در چند سال اخیر خبرگزاری فارس به طور مداوم تحت حملات گسترده سایبری قرار گرفته است و مدعیان آزادی تلاش می کنند صدایی غیر از صدای خودشان به گوش مردم نرسد. با این حال همکاران ما در خبرگزاری فارس با افزایش این حملات و تخریب ها به درستی مسیری که در پیش گرفته اند ایمان بیشتری پیدا میکنند و محکم تر در این جهت حرکت خواهند کرد.

پیش از این سردار سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات و حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در تماس‌های جداگانه با مدیرعامل خبرگزاری فارس از فعالیت‌های موثر این خبرگزاری تقدیر کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 897806

مهمترین اخبار ایران و جهان: