نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 19:39

دشمن باورها و اعتقادات دینی جامعه را نشانه رفته است

گرگان- استاندار گلستان با بیان این که در سال‌های اخیر به سلامت معنوی و فرهنگی عمومی کمتر توجه شده است، گفت: دشمن باورها و اعتقادات دینی جامعه را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه جمعه در همایش تا پای جان برای ایران که برای بزرگداشت شهیدان آرمان علی وردی و روح الله عجمیان برگزار شد، اظهار کرد: همه کسانی که دل در گرو تعالیم اسلام و قرآن دارند باید بدانند که همیشه در معرض امتحانات الهی قرار می‌گیرند.

استاندار گلستان افزود: همه ما در هر رفتار خود یا باعث تقویت جبهه حق هستیم و یا در جبهه باطل قرار داریم و خداوند با این امتحانات الهی که از بندگان خود می‌گیرد راست گویان و دروغ گویان را از هم جدا می‌کند.

وی گفت: کسانی که گناهکار هستند آیات الهی را تکذیب می‌کنند و تکذیب قرآن باعث سقوط انسان‌ها می‌شود.

زنگانه گفت: در سال‌های اخیر به سلامت معنوی جامعه و فرهنگی عمومی و تعلیم و تربیت کمتر توجه شده است، به همین دلیل افرادی که ضعف ایمان داشتند دست به اعمال ناشایست زده و اغتشاشات اخیر را رقم زدند.

استاندار گلستان تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمن همواره به دنبال این بود که به انقلاب ضربه بزند و پس از آنکه در جنگ تحمیلی شکست خورد جنگ نرم را به راه انداخت.

وی ادامه داد: در جنگ سخت رزمندگان یا شهید و یا جانباز و اسیر می‌شدند ولی در جنگ نرم مصدومان سقوط می‌کنند.

زنگانه افزود: ما نسبت به جنگ نرم دچار غفلت هستیم و به همین دلیل رهبر انقلاب از جنگ نرم به شبیخون فرهنگی تعبیر کردند.

استاندار گلستان گفت: صهیونیست‌ها، مستکبران و در رأس آنها آمریکا در پشت این جریانات اخیر بودند و طبق پیش بینی قرآن این مستکبران همانند اجدادشان به درک واصل خواهند شد.

وی بیان کرد: در شرایطی که خداوند در قرآن وعده پیروزی به مؤمنان داده ناامیدی برای مؤمنان معنایی ندارد.

زنگانه سلطنت طلب‌ها را از دیگر گروه‌های حامی اغتشاشات معرفی کرد و افزود: سلطنت طلب‌ها کسانی هستند که مردم ایران با جراحی حکومت طاغوت، آنها را بیرون انداختند و بعد از نوشتن کتاب خاطرات آنها توسط اطرافیانشان در دنیا بی آبرو شدند.

استاندار گلستان گفت: منافقین و مجاهدین خلق بیش از ۱۶ هزار بیگناه اعم از زن و مرد را به خاک و خون کشیدند و همه از نحوه برخورد آنها با زنان اطلاع دارند اما امروز با بهانه شعار آزادی و زن پشت اغتشاشگران قرار دارند.

زنگانه بیان کرد: جریان ارتجاعی جریان دیگری بود که پشتیبان اغتشاشات بود و در ملأ عام سر افراد شیعه را جدا کرده چطور به خود اجازه می‌دهد دم از زن و زندگی و آزادی بدهد.

استاندار گلستان گفت: خداوند شهیدان علی وردی و عجمیان و نحوه شهادت آنان را جلوی چشمان ما قرار داده تا جنایتکاران داعش صفت و افکار پلید آنها را بهتر بشناسیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893450

مهمترین اخبار ایران و جهان: