نیوز سیتی!
11 آذر 1401 - 16:38

نمایندگان مجلس در مسیر تحقق اهداف دولت تلاش کنند

بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر تحقق اهداف دولت تلاش کرده و از دخالت در امور اجرایی دولت جددا خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله سوار اظهار کرد: انسان باید فرصت استفاده از زندگی را قدر بداند و تقوای الهی پیشه کند که سعادت و خوشبختی انسان‌ها در همین است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل (ره) خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این سخنرانی عظیم و تاریخی در بین بسیجیان سراسر کشور با تحلیل عالی و منطقی در خصوص آخرین وضعیت سیاسی کشور و منطقه، بسیجی بودن و بسیجی ماندن را شاخصه اصلی بسیج و بسیجی دانست.

امام جمعه بیله سوار ادامه داد: اگر قرار باشد یک نمونه عالی از بسیجی نام ببریم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز آن در عصر حاضر است که بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است.

عزیزی بیان کرد: آیت الله رئیسی با سفر اخیر خود به یکی از شهرهایی که مردم آن با اغتشاشات دست و پنجه نرم می‌کند نشان داد که این دولت با دولت‌های قبلی فاصله زیادی دارد و همین تفکر و روحیه بسیجی دولت رئیسی را با سایرین متمایز می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار مسئولان خواست؛ در راستای جهاد تبیین اقدامات و کارنامه دولت را روشنگری کنند چرا که این امر مورد غفلت واقع شده است.

عزیزی با بیان اینکه وضعیت فعلی کشور متمایز از دوره‌های قبل است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر تحقق اهداف دولت تلاش کرده و از دخالت در امور اجرایی دولت جدا خودداری کنند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب کوچه‌ها و معابر سطح شهر بیله سوار از مسئولان خواست؛ با همکاری و حمایت از شهردار و شورای شهر بیله سوار در زمینه تزریق اعتبارات لازم، مردم را از وضعیت نامناسب کنونی نجات دهند.

امام جمعه بیله سوار سخنان نسنجیده و ناشیانه اخیر آقای الهام علی اف رئیس جمهور کشور آذربایجان در خصوص جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و بیان کرد: ما تاکنون خویشتنداری و سکوت کرده بودیم چرا که همیشه خیرخواه همسایگان خود هستیم ولی الان به آقای الهام تذکر می‌دهیم که ما اجازه نمی‌دهیم یک سانتی متر از مرزهای ما با سایر کشورها مورد تغییر و تحول واقع شود.

عزیزی با تبریک فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان الگوگیری و هویت یابی از طریق شهدا که همان منشور و هویت دانشجویی هستند را سرلوحه کار خود قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 893194

مهمترین اخبار ایران و جهان: