نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 17:29

امام جمعه کرمان: «حاج‌قاسم» در آزمون‌های سخت دفاع از جمهوری اسلامی پیروز میدان بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز اتفاقاتی که رخ می‌دهد ما را در آزمون‌های سختی قرار می‌دهد که باید در دفاع از جمهوری اسلامی تصمیم‌های سخت بگیریم و شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌خوبی از این امتحانات بیرون آمد و ۴۰ سال جهاد در این راه را با کمال افتخار پذیرفت و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با موضوع برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی، با اشاره به اینکه در مکتب شهید سلیمانی حرکت در خط مستقیم و مسیری که امام جامعه مشخص می‌کند، بسیار پررنگ است، اظهار داشت: شهید سلیمانی در جای‌جای وصیتنامه‌اش این مسأله را با عناوین مختلف و عبارات متعدد گوشزد کرده است.

امام جمعه کرمان با اشاره به جمله حاج‌قاسم که گفتند «جمهوری اسلامی جایگاه ممتازی در دنیا دارد و حرم است و باید از آن محافظت کرد»، تصریح کرد: امروز اتفاقاتی که رخ می‌دهد ما را در آزمون‌های سختی قرار می‌دهد که باید در دفاع از جمهوری اسلامی تصمیم‌های سخت بگیریم و ممکن است این تصمیمات برای برخی سخت باشد اما شهید حاج‌قاسم سلیمانی به‌خوبی از این امتحانات بیرون آمد و ۴۰ سال جهاد در این راه را با کمال افتخار پذیرفت و سرانجام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی بیان داشت: امیدوارم ما نیز که برخی از این حوادث را دیده و شاهد عینی بودیم، به کسانی که برخی از این صحنه‌ها را ندیده‌اند به‌صورت صحیح و درست که در هدایت انسان‌ها به‌ویژه نسل جوان تاثیر زیادی دارد، منتقل کنیم و رسالت خود را خوب انجام دهیم.

علیدادی‌سلیمانی افزود: باید برای انقلاب، مردم و‌ نظام هرچه می‌توانیم کار کنیم تا رضایتمندی مردم را همیشه همراه داشته باشیم و با پشتیبانی مردم در خدمت انقلاب و نظام به‌عنوان سربازان ولایت فقیه باشیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 933306

مهمترین اخبار ایران و جهان: