نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 12:06

چهارمین خانواده قربانی پرواز ۳۷۰۴ تهران_ یاسوج پیشقدم در فرهنگ مدرسه‌سازی

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویت فرهنگ مدرسه سازی با حضور خانواده های مسافران پرواز تهران - یاسوج بازتاب تجلی امر خیرطلبی و نیک نگری در کهگیلویه‌ و بویراحمد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا حسینی‌نیک گفت: خانواده زنده نام دکتر شاهپور یاری پور، با اهدا و اختصاص مبلغی، به یاد مسافران آسمانی، فرهنگ خیرین مدرسه ساز را ارج نهادند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی هدیه ویژه مسافران پرواز ابدی تهران- یاسوج به دانش آموزان سی سختی، خانواده جاویدنام دکتر شاهپور یاری پور در اقدامی خیرخواهانه، بخشی از دیه عزیزان خود را برای ساخت و توسعه مدرسه سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد هدیه کردند.

وی بیان کرد: سه شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ خانواده زنده نام یاری پور با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، بخشی از دیه عزیزان خود را به امر خیر مدرسه سازی اختصاص دادند.

بنا به گفته مدیرکل نوسازی استان، در هفته جاری، خانواده مکرم یاری پور، چهارمین خانواده نیک اندیش و خیر هم استانی است که در راستای تقویت و توسعه فرهنگ مدرسه سازی با این اداره کل، تفاهم نامه مشارکت مدرسه سازی امضا کردند.

وی با برشمردن بر جستگی‌های ممتاز خیرین مدرسه ساز، تأکید کرد: عنایت مردمانی چون خانواده یاری پور، علاوه بر پاسداشت فرهنگ، باعث توسعه و تقویت دگرخواهی، مهرآیینی و نوعدوستی در جامعه خواهد شد.

حسینی نیک، با عرض تسلیت و تقدیر از خانواده های سوگوار بهمن سیاه ۹۶، گفت: امروز با بزرگداشت فرهیختگان آسمانی،اهدا بخشی از دیه آن عزیزان توسط خانواده محترم یاری پور و سایر خانواده های خیر، پاسداشت فرهنگ بزرگ‌منشی و خیرخواهی در جامعه استان است.

 به گزارش فارس؛ دکتر یاری پور به همراه همسرش مهربانو ژیلا قلی پور و نوگل پرپر زندگی شان شهبد یاری پور، در سانحه سقوط هواپیمای آسمان بهمن ماه ۱۳۹۶ بر فراز دنا، از خاکیان به افلاکیان پیوستند.

گفتنی است تاکنون چهار خانواده از این عزیزان هم استانی به اهدا دیه و اختصاص مبلغی جهت امر خیر مدرسه سازی اقدام نموده اند که چنین عمل خداپسندانه ای علاوه بر امیدآفرینی و تشویق افراد جامعه به امور خیریه، بسی قابل تقدیر و تکریم است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1243994

مهمترین اخبار ایران و جهان: