نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 20:09

۵۰ درصد نقاط پرتصادف گلستان ایمن سازی می شود

گرگان-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به جایگاه دوم استان در تعداد نقاط پرتصادف کشور، گفت: امسال برای رفع ۵۰ درصد از ۹۵ نقطه حادثه خیز برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیم اصغری عصر پنج شنبه در اولین جلسه شورای راهداری اداره کل در سال ۱۴۰۲ با حضورمعاونین و روسای ستادی و شهرستانی اظهارکرد: گلستان جایگاه دوم در نقاط پرتصادف کشور ر داشته و با وجود به حساسیت موضوع، برای رفع ۵۰ درصد از ۹۵ نقطه حادثه خیز در سال جاری برنامه ریزی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: به صورت امانی و با استفاده از امکانات در اختیار برای رفع این نقاط اقدامات لازم را باید انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه آشکارسازی این نقاط توسط اداره کل انجام می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۵ نقطه آشکارسازی شده و برنامه ریزی ها و تمهیدات ضروری هم برای رفع آنها توسط شهرستان‌ها در حال انجام است.

اصغری، حضور مستمر گشت‌های راهداری و ترابری را در راه‌ها بسیارموثر در کاهش حوادث ترافیکی بیان کرد و گفت: راهداری محوری از جمله شانه سازی، اصلاح قوس و رفع موانع حاشیه راه جزو برنامه ریزی های امسال بوده که امانی و پیمانی برطرف خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1238294

مهمترین اخبار ایران و جهان: