نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 09:35

یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و نابلس

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به یک روستا در جنوب غرب نابلس یورش برده و با جوانان فلسطینی ساکن این روستا درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حملات روزانه و تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف فلسطین همچنان ادامه دارد به طوری که در تازه‌ترین جنایت نظامیان صهیونیست، روستای تل واقع در جنوب غرب نابلس، بامداد امروز شنبه شاهد یورش این نظامیان بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های عربی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش به روستای مذکور در جنوب غرب نابلس، با جوانان فلسطینی ساکن این روستا درگیر شدند.

نظامیان صهیونیست علاوه بر این روستا، به منطقه جنوبی شهر الخلیل و منطقه بیت امر واضع در شمال الخلیل در کرانه باختری حمله کردند.

از سوی دیگر، عناصر اشغالگر روز جمعه با حمله به مسجد الاقصی، ۲ جوان فلسطینی حاضر در این مکان مقدس را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نظامیان صهیونیست بعد از حمله به مسجدالاقصی، این ۲ جوان فلسطینی را بازداشت کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز به فلسطینیان ساکن کرانه باختری حمله ور شده بودند که بر اثر آن شماری از فلسطینی‌ها زخمی شدند.

اشغالگران با یورش به تظاهرات فلسطینی‌ها ضد شهرک سازی در کرانه باختری، شماری از فلسطینیان را زخمی کردند. هلال احمر فلسطین از زخمی شدن ۱۱ فلسطینی در این درگیری خبر داده بود.

نظامیان صهیونیست از گلوله‌های پلاستیکی و بمب‌های صوتی و گاز اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258150

مهمترین اخبار ایران و جهان: