نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 14:16

ایستگاه معرفتی دهه کرامت در کرمانشاه آغاز بکار کرد

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک کرمانشاه، از برپایی ایستگاه معرفتی دهه کرامت در این منطقه خبر داد.

حسین مسکنه، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: پیرو تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تببین و امر عفاف و حجاب، ایستگاه معرفتی دهه کرامت بمناسبت میلاد امام رضا علیه السلام ازسوی منطقه یک و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پارک خانواده واقع در چهار راه نوبهار آغاز بکار کرد.

وی افزود: غرفه کودک و نوجوان، غرفه گفت وگو صمیمانه، دیوار آزاد و مشاوره از جمله برنامه‌های این ایستگاه است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری منطقه یک کرمانشاه با بیان اینکه هدایایی برای کودکان و نوجوانان در این ایستگاه تهیه شده است، تصریح کرد: این ایستگاه از روز دوشنبه، هشتم خردادماه افتتاح و تا چهارشنبه دهم خردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه یک متداوم است، گفت: باوجود آنکه توان برگزاری مراسمات فرهنگی بصورت تک محور را داریم، اما مبنا را بر برنامه‌های مشارکتی جهت تقویت دیگر نهادهای فرهنگی، مساجد و هیأت مذهبی قرار داده ایم.

مسکنه در ادامه ضمن دعوت از عموم شهروندان جهت حضور در این ایستگاه، بیان کرد: در روز اول فعالیت، استقبال خوبی از این ایستگاه به‌خصوص غرفه گفتگوی صمیمانه صورت گرفت، هیچگونه محدودیتی نداریم و همه شهروندان می‌توانند حضور پیدا کنند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249650

مهمترین اخبار ایران و جهان: