نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 13:35

گذشت از حق خود به احترام امام رضا(ع) در اردبیل

اردبیل - رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت:محکوم له پرونده مالی میلیونی در اردبیل به احترام امام رضا(ع) و در قالب «پویش به عشق امام رئوف می‌بخشم» از حق خود گذشت.

حجت‌الاسلام سیدحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محکوم له پرونده مالی میلیونی در اردبیل به احترام امام رضا (ع) و در قالب پویش «به عشق امام رئوف می‌بخشم» از حق خود گذشت.

وی افزود: این پرونده مالی به ارزش ۱۱۶ میلیون تومان با تلاش‌های قاضی و کارکنان شعبه اول اجرای احکام شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل و بدون دریافت حتی ریالی از طرف شاکی و با رضایت بدون شرط مختومه اعلام شد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل با بیان اینکه ترویج فرهنگ گذشت و صلح، تقویت کننده روحیه همبستگی در جامعه است، گفت: فراگیر شدن فرهنگ صلح و سازش در کنار نهادینه سازی روش‌های جایگزین قضائی در دستور کار توسعه حل اختلاف استان اردبیل است.

حجت‌الاسلام علوی به انجام فعالیت‌ها تحت پویشی با عنوان «به عشق امام رئوف می‌بخشم» اشاره کرد و ادامه داد: افرادی که در قالب این پویش با استفاده از مال، آبرو، اعتبار و جایگاه اجتماعی و مسئولیتی واسطه صلح و بخشش می‌شوند و افرادی که از حق خود می‌گذرند و رضایت می‌دهند باعث گسترش صفا و صمیمیت در جامعه و مایه تقویت همبستگی اجتماعی می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1249150

مهمترین اخبار ایران و جهان: