نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 12:12

کلنگ ۱۰۸۸ واحد مسکونی در ایلام توسط وزیر کشور به زمین زده شد

صبح امروز کلنگ۱۰۸۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سایت پارک کوثر شهر ایلام توسط وزیر کشور به ایلام زده شد.

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از ایلام، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در آیین کلنگ زنی احداث ۱۰۸۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سایت پارک کوثر شهر ایلام با تبریک ایام دهه مبارک کرامت و همچنین سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: خدا را شاکرم بار دیگر توفیق حضور در استان مقاوم ایلام و خدمت به زائرین ابا عبدالله(ع) را کسب کرده‌ام.

وی افزود: نهصت ملی مسکن یکی از طرح های مهم کشور است که در رفع مهمترین نیاز محرومان در جهت خانه دار شدن بسیار مهم است. 

وزیر کشور خاطر نشان کرد: همه باید در این طرح تمام تلاش خود را در جهت‌ رضای خدا به انجام رسانده همچنین پیمانکاران عزیز نیز باید با دقت و وسواس ویژه در کیفیت و کمیت این طرح بکار گیرند که به عنوان برکت ملی محسوب شود.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این آیین با تبریک ایام دهه کرامت و خیرمقدم خدمت وزیر کشور گفت: حضور سرشار از خیر و برکت وزیر کشور را به استان ایلام به فال نیک گرفته و امیدواریم خداوند خدمت رسانی های دولت را به مردم عزیز ایلام را مورد رضایت خود قرار دهد. 

وی افزود: مردم استان در دفاع مقدس به عنوان یکی از قطب های دفاع از کشور و امروز به عنوان قطب خدمت به زائرین اربعین همیشه در صحنه بوده اند.

استاندار ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه در طول ۴ سال دولت سیزدهم ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد مسکن ملی در استان ایلام پیش بینی شده است امیدواریم با برنامه ریزی های منظم بتوانیم به نحو احسن این مهم را به انجام برسانیم.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1229994

مهمترین اخبار ایران و جهان: