نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 12:49

سالن تخصصی ژیمناستیک در نیر راه‌اندازی می‌شود

سرعین_رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: سالن تخصصی به منظور رشد و شناسایی استعدادهای برتر در شهرستان نیر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صادقی صبح پنجشنبه در بازدید سرزده از محل تمرینات ورزشکاران ژیمناستیک شهرستان نیر اظهار کرد: به منظور رشد و شناسایی استعدادهای برتر در رشته ژیمناستیک سالن تخصصی در شهرستان نیر افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سالن به امکانات ضروری تجهیز خواهد شد، گفت: با توجه به این که ژیمناستیک یکی از ورزش‌های مورد استقبال والدین و فرزندان در ایام تابستان است خانواده‌ها خواستار محیط امن و مربیان توانمند برای آموزش فرزندانشان هستند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل با اشاره به اهتمام جدی این هئیت برای برقراری سالن تخصصی با امکانات به روز برای ورزشکاران افزود: در تلاش هستیم تا تشک‌های استاندارد برای این سالن تهیه و نصب شود.

احدی جوان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در ادامه با بیان اینکه سالن راکد آموزش و پرورش با همکاری اداره آموزش و پرورش و حمایت فرماندار در اختیار هیئت ژیمناستیک شهرستان قرار گرفت، گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نیازهای فرزندان این شهرستان در رشته ژیمناستیک را به حداقل برسانیم.

وی همچنین به قول نماینده مردم اردبیل در راستای تجهیز سالن ژیمناستیک شهرستان نیر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تجهیز سالن تخصصی شهید مهدی زاده (سبلان) در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با تزریق اعتبار بتوانیم سالنی در شأن مردم این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270606

مهمترین اخبار ایران و جهان: