نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 17:30

تماس برزیلی‌ها با انریکه برای سرمربیگری سلسائو

سرمربی پیشین بارسلونا جدیدترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال برزیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال برزیل که پس از قطع همکاری با تیته به دنبال استخدام یک مربی خارجی برای قبول هدایت این تیم است، با سرمربی پیشین بارسلونا تماس گرفته است. بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال برزیل با لوئیس انریکه تماس گرفته‌ و به او پیشنهاد سرمربیگری سلسائو را داده‌اند.

انریکه 52 ساله که بین سال‌های 2019 تا 2022 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده داشت، در پی ناکامی این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با قبول شکست مقابل مراکش، از هدایت ماتادورها کنار گذاشته شد و به جای او لوئیس دلا فوئنته سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا، هدایت لاروخا را برعهده گرفت. اخیراً از انریکه به عنوان گزینه جانشینی دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری یاد شده بود.

تیته که از سال 2016 تا 2022 هدایت سلسائو را برعهده داشت، پس از حذف برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر استعفا کرد. پیش‌تر از پپ گواردیولا، کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان به عنوان گزینه‌های مدنظر کنفدراسیون فوتبال برزیل برای جانشینی این مربی برزیلی یاد شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 973150

مهمترین اخبار ایران و جهان: