نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 13:06

سپاه تنها عامل شکست توطئه های رنگارنگ مستکبران جهانی است

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناراحتی مستکبران جهانی از سپاه این است که این نهاد تنها عامل شکست برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: نوادگان تروریست های بین المللی در گذشته علاوه بر داشتن سابقه ارتکاب جنایات فراوان علیه بشریت در جریان دو جنگ جهانی میلیون ها نفر تلفات بر جهانیان تحمیل کرده اند، این روزها در حالی مدعی دفاع از حقوق بشر هستند که همواره از قتل و جنایت در کشورهای مستقل حمایت کرده و خشم خود را بر اقدامات تروریستی کشورها و گروه های وابسته به خود بسته اند.

وی افزود: آنها سپاه سرافراز ما را در لیست هایی که شایسته حضور خودشان است، گنجانده اند. این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشگر طیبه ارزش های الهی و تمام مجاهدانی است که در طول تاریخ برای تحقق ارزش های بشری تلاش کرده اند، جای تردید ندارد.

حق وردی گفت: دلیل ناراحتی سران مستکبران جهانی از سپاه را همگان می دانند. چرا که تنها عامل شکست برنامه ها و توطئه های رنگارنگ آنها در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، مجاهدت های سپاه پاسداران بوده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه همیشه منشأ خیر و نور و برکت بوده و مهم نیست بازماندگان تروریست های تاریخی درباره این نهاد مقدس چه می گویند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1004806

مهمترین اخبار ایران و جهان: