نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 21:28

استکبار جهانی از استقرار حکومت دینی هراس دارد

کرمانشاه- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استکبار جهانی از استقرار حکومت دینی هراس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدای کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان و مردم انقلابی و شهید پرور این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این مکان گردهم آمده‌ایم تا با شهدا عهد ببندیم که همچنان پاسدار خون پاک آنها هستیم.

وی با اشاره به بخشی از دستاوردهای مبارکی که به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدا به دست آمده است، افزود: دنیا می‌داند که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای فرهنگی و اجتماعی جهان اثر گذار است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اگر امروز می‌بینیم همه قدرتمندان جهان با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند ناشی از هراس از تفکر حکومت دینی است.

مرتضوی بیان کرد: حکومت دینی هم ضامن دنیای مادی و هم سعادت بخش دنیای آخرت است، لذا می‌بینیم فوج فوج جوانان از سراسر دنیا از جمله اروپا و آفریقا به تفکر اسلامی روی می‌آورند.

وی گفت: با وجود تمام دسیسه‌ها و شیطنت‌هایی که استکبار جهانی برای زشت نشان دادن چهره اسلام با ایجاد پدیده نامبارکی به نام داعش انجام داده است، به خاطر وجود تفکر اسلام نتوانسته به خواسته خود برسد.

مرتضوی به جنبه بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی پرداخت و گفت: امروز برای استکبار جهانی هیچ گزینه‌ای بجز مذاکره و تسلیم در مقابل اراده ملت ایران روی میز وجود ندارد، چرا که اگر گزینه‌ای دیگری وجود داشت و امکان و کاربرد آن نیز وجود داشت حتی لحظه‌ای هم درنگ نمی‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت بالای بازدارندگی و سخت جمهوری اسلامی ایران سبب شد که پیشرفته‌ترین پهباد رادارگریز آمریکا در خلیج همیشه فارس سرنگون شود و آقای ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا خوشحال باشد که هواپیمای با سرنشین آنها توسط جمهوری اسلامی نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگرچه جمهوری اسلامی دخالتی در نزاع‌های اخیر کشورهای همسایه ندارد، اما قدرت بالای نظامی ما سبب شده است که استکبار جهانی بهتان حضور پهبادهای ایرانی در حمله به منطقه را به ما بزنند.

وی خاطر نشان کرد: ما در نبرد نظامی احساس همسایگی با آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیست را داریم.

مرتضوی با بیان اینکه ملت ایران و جوانان این سرزمین سرزنده، استوار و همواره آماده هستند، افزود: به برکت خون شهدا، کاخ سفید اذعان کرد که با وجود هزینه‌های تریون میلیارد دلاری در عراق، افغانستان و سایر کشورها اما جمهوری اسلامی فاتح قلب‌ها شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015806

مهمترین اخبار ایران و جهان: