نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 21:32

لزوم همراهی مردم برای اجرای سیاست‌های مبارزه با قاچاق در اردبیل

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: همراهی مردم با توجه به پیچیدگی‌های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای بسیاری از سیاست‌ها و تصمیمات دولت لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر شنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: همراهی مردم با توجه به پیچیدگی‌های حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اجرای بسیاری از سیاست‌ها و تصمیمات دولت لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه دست‌اندرکاران این عرصه باید با دقت و هوشمندی کامل تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد خاطی از تصمیمات دولت اتخاذ کنند، گفت: دولت سیزدهم با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی در حل مسائل معیشتی مردم داشته و با حساسیت و جدیت ویژه برای تأمین کالاهای اساسی و سوخت اقدام می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به سودجویی برخی افراد فرصت‌طلب جهت کسب سودهای هنگفت از مسیر قاچاق سوخت گفت: باید مأموران گمرک و سایر متولیان این امر برای جلوگیری از خروج این سرمایه‌های ملی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، با جدیت و حساسیت بیش‌تری اقدامات لازم را انجام دهند.

قاسمیان ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های نزدیک به ۶ ماه اخیر فرماندار بیله‌سوار، دبیرخانه کمیسیون استان و شرکت نفت در خصوص استقرار شرکت نفت در خروجی گمرک بیله‌سوار، مدیریت این گمرک باید در اسرع وقت نسبت به این موضوع اقدام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1003450

مهمترین اخبار ایران و جهان: