نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 15:28

امام جمعه موقت یزد: دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود/ دشمن در صددکتمان حقایق است

امام جمعه موقت یزد با بیان این که دشمن در صدد کتمان حقایق است، گفت:‌ خدمات و پیشرفت‌هایی که انقلاب برای کشور ما به ارمغان آورده، باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه‌های این هفته هفتم بهمن ماه نماز جمعه مرکز استان، با بیان این‌که دشمن در صدد تحریف و کتمان حقایق انقلاب است، اظهار کرد:‌ پیروزی انقلاب، پیروزی در جنگ تحمیلی و بالندگی انقلاب همه به خاطر توکل به خداست و باید در همه زندگی، تکیه بر خدا داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت فرا رسیدن ماه بهمن به عنوان ماه پیروزی انقلاب اسلامی، افزود:‌ عده‌ای به امام می گفتند، اینکه می‌گویید شاه باید برود، سنگ بزرگ است و شدنی نیست اما امام معتقد بود که این اتفاق می افتد زیرا مردم را همراه خود می دیدند و همین پشتوانه مردمی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه موقت یزد دهه فجر را فرصت مناسبی برای مسئولان و افرادی که دارای تریبون به اشکال مختلف هستند دانست و گفت:‌ خدمات و پیشرفت‌هایی که انقلاب برای کشور ما به ارمغان آورده، باید برای مردم بازگو شود.

محمدی با بیان این‌که دشمن در صدد کتمان و تحریف حقایق انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است،  تصریح کرد:‌ ما وظیفه داریم در مقابل کتمان حقایق توسط دشمنان، پیشرفت ها را برای مردم تبیین کنیم و در مقابل تحریف او، باید به تبیین ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دل مردم نیز دست خداست و اگر خدا بخواهد، مردم همراه هستند و اگر خدا نخواهد، این اتفاق نمی افتد و این نشان دهنده این است که در همه امور توکل باید به خدا باشد و هر کاری که بسیار دشوار و سنگین به نظر می آید، با اعتماد به پروردگار اتفاق می افتد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1000906

مهمترین اخبار ایران و جهان: