نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 14:29

بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند

شهرکرد- سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: اقامت مسافران نوروزی در استان به ۳۶ هزار و ۵۰۱ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی محمدیان اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامات داشته اند که این مراکز دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان چهارمحال و بختیاری بوده است.

وی تصریح کرد: از مجموع اقامت مسافران نوروزی در تأسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری پنج هزار و ۱۸ اقامت مربوط به شامگاه جمعه چهارم فروردین‌ماه است.

محمدیان بیان داشت: در این مدت ۱۰۴ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: از ۱۵ اسفندماه تاکنون ۶۹۴ هزار و ۱۳۲ گردشگر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

محمدیان یادآور شد: هم‌اکنون سه هزار و ۴۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر مراکز گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1112294

مهمترین اخبار ایران و جهان: