نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 09:22

دشمنان به دنبال تغییر نظام شناختی جامعه هستند

مشهد ـ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز دشمنان و شیاطین به دنبال تغییر نظام شناختی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی شامگاه شنبه در آئین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: امروز شیاطین جهانی و دشمنان به دنبال تغییر نظام شناختی جامعه هستند لذا اگر در این شرایط واقعیت‌ها را نشان دهیم، از یک گردنه سخت به سوی تعالی ملت عبور کرده ایم.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حضور در مجموعه‌های دانشگاهی برای حوزویان یک فرصت بی‌نظیر است که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده و با تداوم حرکت انقلاب اسلامی اهمیت حضور روحانیون در دانشگاه فزونی می‌یابد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای سخنی نو در دنیا است، بیان کرد: این گفتمان جدید خوشایند ارباب تزویر نبود، انقلاب اسلامی فریاد نه به طاغوت را سر داد و به همین دلیل دشمنی‌ها علیه آن آغاز شد و تا به امروز هم ادامه یافته است و دشمن از هر ابزاری برای اجرای برنامه‌های خود علیه ما استفاده می‌کند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب افزود: جهاد تبیین تنها متوجه روحانیون نیست، بلکه هر که دلسوز این ملت است، باید در این مسیر گام بردارد.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه اظهار کرد: انقلاب اسلامی زنان را از دوگانه ناتوانی و خانه نشینی نجات داد و به جایی رساند که امروز زنان بخشی از جمعیت فاخر، تحلیل گر و تأثیرگذار در کشور ما هستند.

متهم کردن نظام اسلامی به ایجاد اخلال در تحصیل دختران خنده‌دار است

وی افزود: بر این اساس متهم کردن نظام اسلامی به ایجاد اخلال در تحصیل دختران خنده‌دار است، کسانی که تسلیم جریان محاسباتی دشمنان شیطانی ملت شوند این اتهامات را هم باور می‌کنند.

حجت الاسلام رستمی گفت: دشمنان هر روز دعوایی علیه این ملت طراحی کرده و هر روز پرده‌ای جدید از این ماجرا را می‌بینیم تا ملت را مضطرب و نگران کنند.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: نظام اسلامی افتخار دارد، زنان را از جهالت دوسویه رژیم پهلوی و استعمارگری غرب نجات داد، آنها می‌خواستند زنان خانه نشین شوند و یا به ویترین لذت‌ها وسودهای اهل دنیا بدل شوند، چنانچه غرب زن را ابزاری برای سود بیشتر می‌بیند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد مهدوی نسب، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان، با حفظ سمت به عنوان مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد معارفه و جایگزین حجت الاسلام محمد حسین طباطبایی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073350

مهمترین اخبار ایران و جهان: