نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 13:20

ضرورت توجه به جهاد تبیین و احیای امر به معروف و نهی از منکر

زرندیه- رئیس شورای فرهنگ عمومی زرندیه گفت: جهاد تبیین و توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه باشد و برای اجرای آنها برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اسلام حسین ابراهیمی ظهر چهارشنبه در هشتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی چشم انداز پیری جمعیت، رنگ باختن ارزش‌ها در بین دانش آموزان، مقابله با جریانات سازمان یافته تحریف و ضرورت جهاد تبیین، اهتمام ویژه به شعار سال، کم توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، آسیب دیدن ارزشهای دینی، کمبود زیرساخت‌های فرهنگی هنری ورزشی و تفریحی را از اولویت‌های شهرستان زرندیه عنوان کرد.

ابوالقاسم مهری فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز در این جلسه گفت: فرهنگ مقوله بسیار مهم و ارزشمندی در جامعه است این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق و علمی است و قطعاً هر جامعه‌ای برای توسعه متوازن نیازمند رشد و توسعه بخش فرهنگ و هنر در آن جامعه است.

مهری شورای فرهنگ عمومی را مرکز فرماندهی فعالیت‌های فرهنگی دانست و وظیفه این شورا را حکمرانی در این بخش عنوان کرد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در این نشست، مردم شهرستان زرندیه را مردمی متدین و ولایتمدار معرفی کرده و از تعامل و همدلی مسئولین در اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: موازی کاری در بخش فرهنگ نه تنها منفی و مشکل زا نیست بلکه مثبت بوده و تا جایی که می‌شود دستگاه‌های فرهنگی باید نسبت اجرای مکرر و مستمر این نوع برنامه‌ها اهتمام به خرج دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094594

مهمترین اخبار ایران و جهان: