نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 22:46

جهاد تبیین ماموریت محوری جریان انقلاب است/ دولت سیزدهم پیشتاز در اعتلای فرهنگی ایران اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف بازآفرینی فرهنگی بر مبنای مولفه‌های انقلاب اسلامی گفت: بازسازی فرهنگی کشور در چارچوب معارف غنی ایمانی و بومی ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی امشب در جلسه قرارگاه بصیرتی دیار علویان در سپاه کربلای مازندران افزود: معیار و ملاک فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین باید مشی رهبر فرزانه انقلاب و مولفه‌های اساسی نظام اسلامی باشد.
این مسؤول سیاسی با اشاره به فتنه اخیر غفلت در بازسازی فرهنگی بر مبنای آموزه‌های انقلابی را از چالش‌های کشور برشمرد و افزود: فرهنگ زیربنای توسعه و بسترتعالی بخش انقلاب اسلامی است.
وی تبلیغات پرحجم و غیر واقعی معاندان بر بستر باورهای غلط فرهنگی را یادآور شد و افزود: معاندان و حامیان آنها با مخالفت آشکار با مظاهر فرهنگی و نشاط ایرانیان هویت واقعی خود را عیان کردند.
معاون استاندار مازندران گفت: مخالفت با مظاهر رشد یافتگی و اعتلای کشور از سوی ایرانیان وطن دوست محکوم است.
سلگی خاطرنشان کرد: اجماع معاندان و دشمنان برای مانع تراشی در راه پیشرفت کشور مایه سرافکندگی و طرد آنان در پیشگاه ملت شده است.
وی با اشاره به خسارت‌های فرهنگی فتنه افزود: گفت‌وگو و پاسخ به شبهات نسل جدید بویژه جوانان دهه هشتادی از گسست نسلی جلوگیری می‌کند.
این مسؤول با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین در گام دوم، ماموریت راهبردی جریان انقلاب است.
سلگی با اظهار اینکه دشمن از فتنه انگیزی دست بر نمی‌دارد، افزود: مراقبت از سامانه‌های فرهنگی و آمادگی برای فتنه‌های جدید نیاز اساسی جبهه انقلاب است.
معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: انفعال و وادادگی در عرصه فرهنگی خسارت بار و غیر قابل جبران است.
وی یادآورشد: جبهه انقلاب پیش از هر زمان دیگری نیازمند بصیرت افزایی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور است.
سلگی تلاش دولت سیزدهم را در مسیر تقویت امید و همبستگی ملی واجد قدرشناسی و غرور انگیز دانست و افزود: دولت سیزدهم در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب پیشتاز است.
پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038950

مهمترین اخبار ایران و جهان: