نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 13:30

مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند/ غرب خشمگین از اقتدار ایران

سمنان- فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند و پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند، گفت: دشمنان از شکست های پی در پی بسیار خشکمین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حمید دامغانی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار و اعضای شورای تامین استان سمنان به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه مردم دل در گرو نظام اسلامی دارند و پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند، بیان کرد: دشمنان از شکست های متعدد خود در توطئه علیه ملت ایران، عصبانی هستند و بی تردید قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی از سر عصبانیت دشمنان است.

وی افزود: استیصال دشمنان به حدی است که بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم را بعنوان نهاد تروریستی معرفی می کنند و یقین بدانند که این گونه اقدامات تاثیری در عزم و اراده ملت ایران و پاسداران انقلاب اسلامی نخواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه اقدامات نابخردانه دشمن، اثبات کننده این موضوع است که دشمنان در حال نابودی است، گفت: افکار عمومی دنیا، اینگونه تصمیم گیری ها و اقدامات از سر استیصال دشمن را نمی پسندد حال آنکه به لطف خداوند متعال، قوای سه گانه کشور و مجموعه نیروهای مسلح در اوج آمادگی، اقتدار و همدلی هستند.

دامغانی افزود: تجربه ثابت کرده هرگونه توطئه دشمنان، تبدیل به ظرفیتی ارزشمند برای انجام اقدامات قوی در راستای پیشیرد اهداف والای کشور خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990428

مهمترین اخبار ایران و جهان: