نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:25

رژیم اشغالگر قدس از درون در حال فروپاشی است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به تحولات منطقه طی یک ماهه اخیر، گفت: رژیم اشغالگر قدس از درون در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر، اظهار کرد: در رابطه با اسرار ولادت امیرالمومنین (ع) جای صحبت‌های بسیار است، دیوار کعبه هنگام ولادت ایشان شکافته شد تا بعداً بر این ماجرا خدشه‌ای وارد نشود و با وجود تجدید بنای مکرر خانه کعبه این شکاف در جایی به نام مستجار هنوز قابل مشاهده است و رسم است حاجیان در آنجا اجابت دعاهای خود را به حق امیرالمومنین (ع) از خداوند طلب می‌کنند.

وی افزود: موضوع تولد در خانه کعبه نه قبل از حضرت علی (ع) و نه بعد از ایشان برای هیچکس دیگری رخ نداده است و همین موضوع برای اثبات ولایت امیرالمومنین (ع) کافی است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: خداوند فرزندی ندارد اما به اراده خودش صدای یک فرزند در خانه‌اش شنیده شد، خداوند متعال از نام خودش بر علی (ع) نهاد و برای ولادت او از میوه‌های بهشتی نصیب فاطمه بنت اسد کرد و خداوند وقتی ولادت شخصی را در خانه کعبه قرار می‌دهد حتماً پیامی در آن است که مسیر توحید از خانه کعبه عبور می‌کند و و در باطن کعبه ولایت قرار دارد که این ولایت امیرالمومنین (ع) است که در دودمان ایشان تا انقلاب اسلامی ایران امتداد دارد.

زمانی موسوی گفت: کسانی که امروز نگران مردم ایران و خطه آذربایجان و مردم خوی هستند بهتر است به فکر مردم کشورهای خودشان باشند افرادی که قصد ایجاد اغتشاش برای ایران را داشتند امروز خود دستاویز همان مشکلات هستند و این تنبیهی برای آنان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، بیان کرد: امروز با دقت در اتفاقات رخ داده در سرزمین اشغالی احساس می‌کنیم که اسرائیل نه از بیرون بلکه از درون در حال فروپاشی است.

امام جمعه اسلام آباد غرب مطرح کرد: مقایسه بعد از انقلاب با قبل از انقلاب قیاس مع الفارق است مقایسه حکومت طاغوت و حکومتی که شیطان در پایین‌ترین رده‌های آن هم حضور دارد با حکومت الهی بعد از انقلاب اسلامی یک مقایسه اشتباهی است و همین که بر پرچم سه رنگ ایران نام مقدس الله نقش بسته است بزرگترین دستاورد انقلاب است و اگر تمام طاغوت از دستاوردها پر باشد به اندازه همین یک دستاورد ارزش ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1017072

مهمترین اخبار ایران و جهان: