نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 13:23

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و ربایش گسترده فلسطینیان

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و ده‌ها فلسطینی از جمله یک کودک را ربودند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز دوشنبه به منطقه «الجابریات» واقع در شهر جنین یورش برده و دست‌کم 7 فلسطینی از جمله سه برادر به نام‌های سامر، احمد و محمود المهر را ربوده و به مکان نامعلوم منتقل کردند.

از سوی دیگر، اشغالگران صهیونیست به شهرک «قبلان» در جنوب نابلس نیز یورش برده، عده‌ای را بازداشت کردند. شاهدان عینی تصریح کردند که نظامیان صهیونیست به اردوگاه «شعفاط» نیز یورش برده و خسارت‌های زیادی به منازل شماری از شهروندان فلسطینی وارد کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر پس از یورش به اردوگاه «عایده» یک کودک فلسطینی به نام «سیف درویش» را از خانه خود ربوده و با خود بردند که از محل نگهداری او اطلاعی در دست نیست.

فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , جنبش جهاد اسلامی ,

شبکه «قدس الاخباریه» گزارش داد جوانان گروه‌های مقاومت حین عقب نشینی نیروهای اشغالگر رژیم اسرائیل از شهر نابلس به سوی آن‌ها آتش گشودند.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که مجاهدین «نابلس» موفق شدند ساعت 01:00 بامداد گذرگاه «عورتا» را هدف شلیک گلوله‌های سنگین و متوالی قرار دهند و به سلامت به پایگاه‌های خود بازگردند.

گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) اعلام کرد: زمانی که نظامیان رژیم صهیونیستی می خواستند سحرگاه امروز به منطقه «رفیدیا» یورش بیاورند با آن‌ها درگیر شده و با آتش گلوله‌های خود از آن‌ها پذیرایی کردیم.

رژیم اشغالگر اسرائیل در چند ماه اخیر بر شدت حملات خود به کرانه باختری افزوده و دست به بازداشت‌های گسترده‌ای زده است. در این میان طرفداران گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه اعضاء و طرفداران جنبش جهاد اسلامی هدف اصلی این عملیات‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 992672

مهمترین اخبار ایران و جهان: