نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 16:01

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مردمی در برنامه‌های فرهنگی

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مدیران کانون‌ها از ظرفیت‌های بالقوه مردمی در فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند تا شاهد رونق برنامه‌های کانون باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر یکشنبه در آئین افتتاحیه اوقات فراغت کانون‌های مساجد شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران کانون‌ها از ظرفیت‌های بالقوه مردمی در فعالیت‌های فرهنگی استفاده کنند تا شاهد رونق برنامه‌های کانون باشیم.

وی با بیان اینکه مساجد را به عنوان پایگاه قرآنی در سطح استان تقویت خواهیم کرد تا مروج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه باشیم، افزود: این برنامه‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه ثبت برنامه‌های کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد از ضروریات است، اضافه کرد: ثبت برنامه‌های فرهنگی در سامانه بچه‌های مسجد باید با قوت بیشتری صورت گیرد تا این فعالیت‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ای نیز دیده شود.

آمون خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌های کانون‌ها با محوریت فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی و حتی ورزشی همراه باشد تا نوجوانان و جوانان از این برنامه‌ها بیشتر بهره مند شوند.

وی افزود: پایگاه‌های اوقات فراغت طبق سنوات قبل به همت کانون‌های مساجد تشکیل و تلاش خواهند کرد تا نوجوانان و جوانان را با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد بیش از پیش آشناتر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1244572

مهمترین اخبار ایران و جهان: