نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 15:46

احتمال جذب بازیکن از استقلال و پرسپولیس هست/ واکنش به وضعیت شجاعی

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم و اگر لازم باشد از استقلال و پرسپولیس هم بازیکن می‌گیریم.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با توجه به اینکه فصل گذشته در لیگ دسته اول کار می‌کردم و چند پیشنهاد هم از این لیگ به دستم رسید، دوست داشتم خودم را در لیگ برتر به چالش بکشم. البته با یک تیم لیگ برتری به جز هوادار هم صحبت کرده بودم اما پس از مشورت و صحبت با مسئولان هوادار و بررسی شرایط آنها، با این تیم قرارداد امضا کردم.

وی ادامه داد: تفکرات من به مسئولان هوادار بسیار نزدیک بود و همین مسئله باعث شد به این تیم بیایم تا بتوانم کمک کنم. با توجه به اینکه در استقلال هم کار کرده بودم و تجربه حضور در لیگ برتر را داشتم کارم را با هوادار شروع کردم و امیدوارم عملکرد موفقی داشته باشم.

سرمربی تیم هوادار درباره هدف گذاری اش در این تیم تاکید کرد: یکی از اهداف ما این است که این تیم در فوتبال ما ریشه پیدا کند. هوادار سال قبل هم عملکرد خوبی داشت و ما هم تلاش می‌کنیم در فصل جدید روز به روز بهتر شویم و بتوانیم به اهدافی که در سر داریم برسیم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال و پرسپولیس بازیکنی جذب خواهید کرد؟ گفت: اگر لازم باشد این کار را خواهیم کرد. دنبال جذب بازیکنان خوب و با کیفیت هستیم تا فصل موفقی داشته باشیم.

«آیا مسعود شجاعی به عنوان بازیکن باتجربه هوادار در لیست شما برای فصل آینده هم حضور دارد؟» فکری در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: بهتر است روی اسم‌ها تمرکز نکنیم. هدف ما موفقیت هوادار است و تلاش می‌کنیم به اهدافمان دست یابیم.

سرمربی هوادار در خصوص اعضای کادر فنی اش یادآور شد: با چند نفر صحبت کردم که نمی‌توانم اسم آنها را ببرم. اگر اعلام آمادگی کنند کار را با آنها شروع خواهیم کرد. سعی می‌کنیم تمرینات تیم را تا پایان ماه شروع و یک تیم آماده و پرقدرت را روانه لیگ کنیم.

فکری در خصوص بحث طرح ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه پول ما در این چند وقت ثبات نداشته، باشگاه‌ها هم به این نتیجه رسیده‌اند که قرارداد ریالی ببندند تا متضرر نشوند. روزی که با بازیکن یا مربی قرارداد دلاری می‌بندند نمی‌دانند فردا قیمت دلار چه خواهد شد سال گذشته دلار ۳۰ هزار تومان بوده و به یک باره به ۶۰ هزار تومان رسید و اگر مربی یا بازیکن خارجی شکایت کند باشگاه باید ضرر هنگفتی بابت این موضوع بپردازد. بنابراین این طرح به دنبال این است تا بتواند این اتفاق را از بین ببرد و اگر مربی هم شکایت کرد بر اساس قرارداد ریالی مطالباتش را بگیرد اما اعتقاد دارم این طرح حرفه‌ای نیست و بعید می دانم در مدت زمان طولانی دوام پیدا کند.

وی در پایان و در خصوص همکاری اش با تیم هوادار خاطرنشان کرد: زمانی که در استقلال به عنوان مربی کار می‌کردم شرکت‌های وب که اسپانسر استقلال بود به تیم محبت زیادی داشتند حتی با اینکه من از استقلال بیرون آمدم این شرکت به تعهداتش عمل کرد و حق و حقوق همه را پرداخت و من از دکتر ایمان میری تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم حالا که به هوادار آمده‌ام جواب محبت آنها را بدهم. من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا فصل خوبی را برای هوادار رقم بزنیم و امیدوارم بتوانیم عملکرد موفقی در لیگ بیست و سوم داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268528

مهمترین اخبار ایران و جهان: