نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 12:35

نبود روشنایی در کمربندی شرق اصفهان سبب تلفات جاده‌ای شده است

اصفهان- عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمربندی شرق اصفهان در تاریکی محض است که بدلیل تردد زیاد و نبود روشنایی، تصادفات و تلفات جاده‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فلاح صبح یکشنبه در نطق میان دستور هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: شب‌های قدر را پیش رو داریم که امید است از معنویت این شب‌ها به خوبی بهره ببریم.

وی با قدردانی از مدیریت شهری برای اقدامات نوروزی گفت: زحمات بی‌شماری برای مهمان نوازی از مسافران نوروزی صورت گرفت که قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان از اماکن تاریخی و گردشگری برخوردار است که به خودی خود زیباست و مدیریت شهری با اقدامات خود از جمله فضای سبز و گل آرایی، نصب تصاویر شهدا و.. این زیبایی را دوچندان کرد.

وی افزود: رفاه و آرامش توأم با امنیت برای مسافران در باغ فدک کم نظیر بود. خدمات مدیران و کارکنان در مناطق ناژوان، صفه و همه حوزه‌های خدماتی ذیل شهرداری همچنین همه مراکز از جمله سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، مراکز درمانی و … کم نظیر بود که قابل تقدیر است. همچنین از همه کسانی که گمنام در شهر فعالیت می‌کنند مانند پاکبانان کمال تشکر را داریم.

فلاح با بیان اینکه مردم اصفهان با مهمان‌نوازی خود اصفهان را الگوی شهرهای ایران قرار دادند، گفت: از میهمانان که نظم شهر و شئونات اسلامی را رعایت کردند نیز تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این شعار نیست بلکه یک فرمان از ولی امر مسلمین جهان است. مهار تورم و رشد تولید باید توسط همه دستگاه‌ها و آحاد مردم رقم بخورد. باید دست به دست هم داد تا این فرمان، تحقق پیدا کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری و شوراها نقش بسزایی در تحقق این فرمان دارند، خاطرنشان کرد: کمک به شرکت‌های دانش بنیان، تسهیلگری در تولید و ساخت و ساز، استفاده از تولیدات داخلی می‌تواند به این امر کمک کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها باید استفاده از تولیدات داخلی را سرلوحه خود قرار دهند، گفت: افزایش توجه به پروژه‌های کلان شهری به ویژه بازآفرینی بافت‌های فرسوده می‌تواند رشد تولید مسکن را به همراه داشته باشد.

فلاح با تشکر از برگزارکنندگان نمایشگاه قرآن اظهار کرد: شهرداری اصفهان هر سال با کمک دستگاه‌های ذی‌ربط نمایشگاه قرآن را برگزار می‌کند. امسال نیز شاهد برپایی نمایشگاه بودیم که استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه رفت و آمد مردم به نمایشگاه دچار مشکل بود، گفت: از شهرداری و شرکت اتوبوس‌رانی تقاضا می‌کنیم که وسیله ایاب و ذهاب مردم را به این نمایشگاه فراهم کنند.

عضو کمیسیون حمل و نقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه روشنایی کمربندی شرق اصفهان از اقدامات لازم است، ابراز داشت: این محور در تاریکی محض است، در این کمربندی ترددهای زیادی وجود دارد که به علت نبود روشنایی تلفاتی به همراه داشته است. در این خصوص باید اقدام عاجل صورت گیرد.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف محل سابق نمایشگاه‌های اصفهان گفت: نمایشگاه به محلی زیبا و شکیل منتقل شده اما برای محل سابق نمایشگاه‌ها برنامه‌ای وجود ندارد که شهرداری باید در این زمینه اقدام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1137428

مهمترین اخبار ایران و جهان: