نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 00:13

استاندار خراسان شمالی: موزه عبرت بهترین فرصت برای شناساندن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی بود

استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری نمایشگاه موزه عبرت در ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای شناساندن پیشرفت های انقلاب اسلامی و  ناکامی های رژیم ستمشاهی بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه موزه عبرت و آیین رونمایی از سه جلد کتاب انقلاب اسلامی در استان به روایت اسناد ساواک اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه موزه عبرت در ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای شناساندن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و  ناکامی‌های رژیم ستمشاهی بود.

وی گفت: به تصویر کشاندن استرس و تنش‌های رژیم ستمشاهی برای نسل جوان بسیار مهم است زیرا در تبیین موضوعات و شفاف سازی آن نقش ارزشمندی را ایفا خواهد کرد.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه به نسل جدید در دوران کرونا بی توجه بودیم، افزود: همین امر موجب شد تا دشمنان با مطرح کردن موضوعات فمینیستی در بین جوانان آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهند اما سرشت مردم و جوانان ما به سمت پرودگار و معنویت است و این موج را گذارندیم.

حسین نژاد تاکید کرد: در این مسیر پاسخگویی و روشنگری مسائل برای نسل جوان و جدید از سوی مدیران به اشکال و روش‌های مختلف از جمله برگزاری موزه عبرت مهم خواهد بود.

وی افزود: پیشرفت‌های کشور هم باید برای نسل جوان و جدید تشریح شود زیرا اطلاع رسانی‌ها در این حوزه اندک است و این در حالیست که در بخش‌های مختلف به ویژه عمرانی و اقتصادی پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

پایان پیام/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1057372

مهمترین اخبار ایران و جهان: