نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:01

مسئولان بار تورم و گرانی را از دوش مردم بردارند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم ما در روزهای سخت پای کار هستند اما مسئولان باید تلاش کنند مشکلات را حل و بار سنگین تورم و گرانی را از دوش مردم بردارند.

                                                                   به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد گفت: عید مبعث عیدی است که پیامبران الهی، تلاش کردند انسان را به خدا وصل و فطرت انسان را بیدار کنند.  

وی افزود: امروز جاهلیت مدرن به مراتب بدتر از جاهلیت ۱۴۰۰ سال پیش است، امروز استکبار جهانی، در لفافه حقوق بشر و آزادی، جنایت های بی شماری در حق بشر مرتکب می شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان گفت: مردم ما مردمی هستند که در روزهای سخت که احساس خطر کنند پای کار هستند اما مسئولان ما باید تلاش کنند از ظرفیت فوق العاده ای که در کشور وجود دارد، مشکلات را حل کنند و بار سنگین تورم و گرانی را از دوش مردم بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: سفر ریاست جمهوری به چین نقطه عطفی در روابط ما با دنیا و دیپلماسی کشور است.

وی ادامه داد: چنین روابطی از جمله ارتباط ایران با روسیه و چین، با جمعیت زیاد و باز شدن بازارهای تجاری و اقتصادی، هم شکستن تحریم ها ایجاد شده و هم  اعلام زوال تک قطبی بودن دنیا است.

این مقام مسئول تصریح کرد: نظامی که در راس آن ولایت فقیه است، چنین نظامی گمشده دنیای امروز است.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار بیان کرد: بایستی در ماه معظم شعبان،خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنیم، صفات رذیله ای که داریم را کاهش و از بین ببریم تا شایستگی حضور در ماه مبارک رمضان را داشته باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041972

مهمترین اخبار ایران و جهان: