نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:50

جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب در بوشهر تمدید شد

بوشهر- دبیر جشنواره رسانه ای فجر انقلاب در بوشهر گفت: با توجه به تغییر سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات و محورهای این جشنواره ابراز داشت: پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر، دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب، برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت و مهمترین برنامه‌ها و پروژه‌های سال جاری محورهای این جشنواره است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در دو قالب چند رسانه‌ای و مکتوب برگزار می‌شود اظهار داشت: روابط عمومی‌ها می‌توانند آثار خود را در قالب‌های فیلم، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، گزارش عملکرد، گزارش و گفتگوی تفصیلی، خبر، کوتاه نویسی مجازی، یادداشت و مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر مهلت ارسال آثار را تا پایان هفت اسفند ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در جشنواره باید آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان توجه داشته باشند در ارزیابی نهایی توسط داوران جشنواره، قالب‌های چند رسانه‌ای به صورت کیفی و قالب‌های مکتوب به صورت کیفی و کمی بررسی می‌شود، بنابراین ضرورت دارد «آثار مکتوب» به همراه مستندات منتشر شده در رسانه‌ها ارسال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044628

مهمترین اخبار ایران و جهان: